Bermain air di Teluk Kemang, Port Dickson

Assalamualaikum. Buat kali kedua bawa Thaqif main air laut. Masa first time kat Teluk Cempedak. Time tu Thaqif menangis tengok air laut dan nampak takut.

Second time kami bawa dia ke Teluk Kemang pula. Kami singgah sebentar kebetulan dalam perjalanan menuju ke Rawang daripada Johor Bahru.

Tak sangka. Thaqif nampak teruja dan seronok sangat sampaikan tangan dia pun dah tak bagi pegang. Fiza kongsikan gambar Thaqif bermain di tepi pantai









Mama dan Dedi sempat wefie.


Fiza suka pergi pantai cuma tak suka sunburn. Kalau dah sunburn nak putihkan balik kulit memang ambil masa lama. Demi Thaqif tak pelah.. gelap pun mama rela. Janji anak mama gembira.Kami singgah dalam 1 jam sahaja dan bertolak pulang menjelang senja.

Wassalam.

Post a comment

2 Comments

  1. rs cm lama x g sn pd hal br je thn lps berjimba jimbi kt sn ;-)

    ReplyDelete
  2. yg kurang best malam.. teluk kemang tak berapa meriah haha

    ReplyDelete