W.W ~ Kononnya segan...

Assalamualaikum..

haha.. senyum selalu...

google image

Post a comment

21 Comments

  1. ahahahahaha ika susah gila kalau orang ajak bergambar..haha..kalau selfie or bergambar dengan family or yang rapat2 tu tak segan mihmihmih

    ReplyDelete
  2. Part nak tengok nak tengok tu memang tak dapat dinafikan :)

    ReplyDelete
  3. kahkah...miza selalu macam ni..lolll! :ppp
    tapi kadang2 tu tanpa segan silu suh orang ambik gambar kitee..hikhik

    ReplyDelete
  4. Assalamualaikum dan salam singgah sini Fiza...suka jugak ambil gambar tapi kena tengok tempat...sebab ada malu sikit ni...hehe...

    ReplyDelete
  5. Selalu juga macam ni. Hihi.

    ReplyDelete
  6. mmg selalu pun mcm ni. hihi

    ReplyDelete
  7. kuikui..sy tak pemalu orgnya kalau bab bergambar..

    ReplyDelete
  8. (n_n).... (senyum mode ww)

    singgah menabung sini.. :)

    ReplyDelete
  9. eh macam pernah ja buat kerja ni :)

    ReplyDelete
  10. Assalamualaikum fiza, ahhaa acah2 malu kucing konon. heeee ;p

    ReplyDelete
  11. hehe sama..tak sabar2 nak tengok gambar :)

    ReplyDelete
  12. hahahahahha.. Zara slaluuu buat cmni.. oke.. mgakuuuu.. haha

    ReplyDelete
  13. hahha.. face palm. malu pulakkk

    ReplyDelete
  14. hahha.. face palm. malu pulakkk

    ReplyDelete