Bersabar Wahai Hati

Assalamualaikum dan salam Jumaat buat rakan-rakan semua...
 Sebenarnya hari ini Fiza rasa sedih dan hilang mood nak pergi kerja tetapi Fiza kuatkan semangat.. 
gara-gara kejadian semalam.. tak perlulah Fiza ceritakan tetapi Fiza berharap agar insan tersebut bersyukurlah atas penat lelah yang Fiza lakukan sebagai orang bawahan... itu jer..
bersabar dan berharap semoga Allah menjaga dia dengan baik
mungkin ada hikmah disebalik semuanya.. 
sedih.. memang sangat sedih.. tapi tak per... 
Fiza dah menjalankan tugas Fiza sebaik mungkin...
tak mengharapkan sebarang balasan..
Fiza meniti segalanya...dengan
senyuman.. pura-pura happy.. 
sebaliknya hanya Allah yang tahu.. 
dan paling penting.. 
 Instighfar banyak.. semoga hati Fiza tenang untuk berkerja..
Salam Jumaat semua..

Post a Comment

25 Comments

  1. Salam Jumaat Fiza, bersabarlah mungkin ada hikmahnya :)

    ReplyDelete
  2. Salam Jumaat fiza.. be strong okey..=D

    ReplyDelete
    Replies
    1. slm jumaat kak farah.. time kasih atas kata2 semangat..

      Delete
  3. tak apala fiza..pasti ada hikmah disebaliknya

    ReplyDelete
  4. be strong sis...Allah always with u....salam jumaat..:DD

    ReplyDelete
  5. redha dan sabar je akak.. smile :)

    ReplyDelete
  6. tak rugi kalau kita bersabar ni fiza, betul trust me, bercakap dari pengalaman sendiri...dan masih mengalaminya sekarang... be strong!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. buat tak tahu je kan.. sabar2.. time kasih farah atas nasihat..

      Delete
  7. insyaallah..ada hikmah nya =)

    ReplyDelete
  8. andai kita bersabar percayalah ada ganjaran menanti hehe...:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. fiza percaya pasti ada ganjarannya..terima kasih atas nasihat..

      Delete
  9. Sabar yer . Pasti ad hikmahnya , insyaAllah :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. in syaa allah.. kwn2 blogger je yg memahami segalanya.. terima kasih..

      Delete
  10. bersabar.. ada banyak hikmahnya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. harap begitulah.. terima kasih atas nasihat..

      Delete
  11. Kalau kamu beroleh kebaikan (kemakmuran dan kemenangan, maka yang demikian) menyakitkan hati mereka; dan jika kamu ditimpa bencana, mereka bergembira dengannya. Dan kalau kamu sabar dan bertaqwa, (maka) tipu daya mereka tidak akan membahayakan kamu sedikitpun. Sesungguhnya Allah meliputi pengetahuanNya akan apa yang mereka lakukan.
    (A-li'Imraan 3:120)

    :)

    menabung sini. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih pha is.. fiza akan kuatkan semangat..

      Delete
  12. Sabar ya kak. Insya Allah ada hikmahnya nanti :)

    ReplyDelete
  13. DEAR.. napa ni ?? jan sedih2 santa tauuu.. sabar yaa.. ALLAH swt sntiasa bsama kita yg sabar.. insyallah.. dugaan tu dear.. senyom tauuu =')

    ReplyDelete