Find us on Facebook

Happynya bila terima hadiah Telekung Siti Khadijah!! Terima kasih suamiku

Assalamualaikum. Telekung Siti Khadijah nie memang favorite Fiza sebab material kain dia sedap dan selesa. Lagi satu kita kalau keluar bekerja boleh pakai cantik-cantik, tak kan nak mengadap Allah tak nak cantik jugak. Betul tak. 


Happynya bila terima hadiah Telekung Siti Khadijah!! Terima kasih suamiku | Nak dijadikan cerita masa pergi AEON Mall Rawang, Fiza nak cari telekung baru, range biasa harga telekung kat sini RM 150 tu dah boleh dapat. Masa duk pilih encik suami berkenan dengan satu design nie. Ada 3 warna, dia kata hijau cantik.



Telekung Deco Hana, memang cantik ada 3 warna pilihan dusty pink, soft teal dan black. Warna hijau yang en. suami bagitahu tu soft teal rupanya. Gambar macam kat bawah nie. 


Material kain dia memang best, diperbuat daripada fabrik Khadijah Opal Print yang breathable, tahan kedut, tahan lama dan lembut untuk disentuh. Ia mempunyai sijil OEKO-TEX®, yang mengesahkan ciri mesra alamnya. Dihiasi dengan corak cetakan 3D bunga Columbine yang menakjubkan, dipasangkan dengan lapisan rayon 100% licin dan sejuk di bawahnya. Reka bentuk muka Klasik untuk ketepatan maksimum dan penutup dagu anti bakteria untuk meminimumkan bau.




Free gift pin tudung


Baheeja Tote

Syukur alhamdulillah, dapat telekung cantik, warna pilihan en. suami. Sedap dan selesa betul bila pakai. Memang padan dengan harganya. Boleh pakai lama nie. Terima kasih suamiku atas hadiah ini. Share sini untuk kenangan.

Wassalam.

Post a Comment

0 Comments