Find us on Facebook

Pak Jamal Daging Masak Hitam Sg. Buloh, cukup rasa dan terlajak sedap

Assalamualaikum. Wah lama la kita tak jenguk blog kesayangan nie. Bizi bak hang. Tambah pula dah boleh merentas negeri, bercuti 5 hari kita minggu lepas. Lepas la segala rindu yang ada. Siap bawa balik 1.5kg Daging Masak Hitam Pak Jamal, tempah untuk bawa kat mak dan abah di kampung.


Pak Jamal Daging Masak Hitam Sg. Buloh, cukup rasa dan terlajak sedapBukan apa, sebelum itu kita dah order, makan dengan husband je. Alang-alang nak balik rumah mak, bawa balik buah tangan sekali. Daging Masak Hitam nie memang favorite sangat-sangat. Masa WFH boleh juga masak daging hitam nie, sekarang dah kerja kita kita order je, jimat masa.

Daging empuk sangat

Rasa sekali pasti nak lagi

Pak Jamal Daging Masak Hitam Homemade by Pak Jamal dan Halal. Memang terlajak sedap, cukup rasa. Daging empuk, ada rasa pedas-pedas, pendek kata memang perfect. Makan tengah hari, dengan nasi panas pun dah cukup. Tak perlu lauk atau hidangan lain.

Cukup makan dengan nasi panas

Terlajak Sedap dan Cukup Rasa

Order sekarang.. korang tak akan menyesal

Homemade by Pak Jamal dan Halal, bukan sahaja untuk dibuat lauk dengan pelbagai jenis nasi, hidangan ini sesuai dimakan bersama pulut kuning, lemang, roti putih dan juga ketupat palas.

Untuk delivery dan COD boleh Whatsapp

https://wa.me/601111426351 Admin Mak Siti
https://wa.me/601111426351 Admin Mak Siti
https://wa.me/601111426351 Admin Mak Siti

Location : Sungai Buloh, Selangor

#PakJamalDagingMasakHitam #SungaiBuloh #KlangValley #HomemadeFood
#AirTanganPakJamal

Post a Comment

2 Comments