Find us on Facebook

Review CHRISZEN Premium Rejuvenate Set bantu membersihkan sel mati dan melindungi kulit dari sinaran UV

Assalamualaikum. Tanda penuaan kulit sebenarnya boleh dilihat seawal usia 25 tahun. Biar betul. Sebab itulah, kita kena pandai pilih skincare yang dapat bantu mengekalkan keanjalan kulit supaya sentiasa kekal muda.


Review CHRISZEN Premium Rejuvenate Set bantu membersihkan sel mati dan melindungi kulit dari sinaran UV | Mencegah lebih baik daripada menyembuhkan, begitu juga dengan kulit kita. Jadi Fiza nak share set skincare yang sangat bermanfaat dan anti-penuaan. Premium Rejuvenate Set dengan Manuka Honey dan 24K Gold dapat membantu mengurangkan bintik usia, kedutan dan garis halus wajah.

Pembungkusan yang kemas

Set lengkap Premium Rejuvenate Set

CHRISZEN Premium Rejuvenate Set terdiri daripada
  • Manuka gold skin recharge day & night cream 30g
  • Manuka gold skin recharge detox cleanser 50ml
  • Manuka gold skin recharge essence 50ml
  • Manuka gold skin recharge toning water 80ml
  • T-shape energy beauty bar

Kalau korang guna set skincare nie, ianya memang lengkap dengan cleanser, toning water, essence dan krim siang malam. Tak perlu nak cari dan campur dengan produk lain. Wajah rasa bersih sangat lepas pakai semuanya. Parut jerawat pun pudar tau, itu yang best. Kalau nk tengok hasil kena tunggu 3 bulan.


Premium Rejuvenate Set juga mengandungi sunflower sprout extract, mandarin oranges peel extract, lavender oil, passion fruit, grape extract, argan oil. Kesemuanya dapat membantu meningkatkan keanjalan kulit, dapat membersihkan sel mati dan melindungi kulit dari sinaran UV.

Tekstur setiap produk skincare dalam Premium Rejuvenate Set sangat ringan, mudah dibilas dan cepat menyerap ke dalam kulit.
Tanpa rasa lekit dan selesa je bila pakai.

Tengok hasil sebelum dan selepas 3 bulan menggunakan 
Premium Rejuvenate Set

Bukan sahaja jerawat hilang, malah kulit makin glowing dan lembut. Ia juga mampu mencerahkan kulit secara semulajadi. 

Kalau korang perasan, dalam set ini ada T-shape energy beauty bar yang mana ia membantu melancarkan peredaran darah di kulit muka. Terapi Urut Getaran ialah teknologi kecantikan yang sangat popular dan telah menjadi trend dalam alat penjagaan kulit.

Premium Rejuvenate Set hanya RM159 dan pembelian boleh dibuat di Shopee Chriszen --> Chriszen Premium Rejuvenate Set 

#chriszen #chriszenofficial #chriszenmalaysia #skincaremalaysia #skincarebrandmalaysia #chriszenmanukagold #antiagingskincare #antiagingskincareproducts #rejuvenateskin #reducewrinkle #healskintissue #skinelasticity

Post a Comment

0 Comments