Find us on Facebook

Khasiat teh chamomile untuk manfaat kesihatan dan bantu beri ketenangan

Assalamualaikum. Tahu tak korang bahawa teh chamomile dari bunga chamomile kering mempunyai rasa dan aroma bunga yang menenangkan. Menjadikan teh ini sesuai untuk diminum pada waktu pagi atau malam. Fiza pilih untuk minum Dilmah Pure Camomile dari Herbacin Malaysia.



Khasiat teh chamomile untuk manfaat kesihatan dan bantu beri ketenangan | Teh Dilmah Pure Camomile mengandungi banyak khasiat antaranya antioksidan dan sifat chamomile yang menenangkan juga dapat melegakan kesakitan dan meningkatkan kualiti tidur. Bunga Chamomile memiliki kandungan antiseptik, antibiotik, anti-depression, antineuralgic, anti-infection dan mengandungi herba karminatif.


Satu kotak Dilmah Pure Camomile mengandungi 20 uncang. Fiza suka sangat akan bau teh nie. Memang betul-betul tenang bila menikmatinya.



Produk Herbacin adalah produk keluaran Germany dan juga ada 2 jenis krim tangan iaitu :

Herbacin Kamille Hand Cream
Herbacin Kamille Intensive Moisture

Produk Herbacin Kamille mengandungi ekstrak bunga chamomile organik. Bebas paraben, bebas mineral oils, tiada ramuan haiwan dan tiada warna sintetik. Diuji secara dermatologi selamat untuk semua jenis kulit termasuk kulit sensitif.

Didatangkan dengan saiz 75ml dan 20ml. Boleh didapati secara ekslusif di outlets Watsons Malaysia yang terpilih.

Kalau korang ada masalah tidur, apa kata minum teh chamomile dulu. Aroma dan bau teh ini memang sedap dan sangat menenangkan. Sifat chamomile yang menenangkan dapat melegakan kesakitan dan meningkatkan kualiti tidur.

Wassalam

#Herbacin #HerbacinMalaysia #dilmah #pure #camomile

 

Post a Comment

2 Comments