Oren si kucing kampung

Assalamualaikum. Bila pulang ke kampung, antara haiwan peliharaan mak mertua yang paling diminati anak-anak Fiza adalah kucing. Ma memang membela kucing kampung. Kucing kampung yang Ma bela semuanya cantik-cantik. Oren paling bergaya setakat ini.





Selain kucing, Ma juga membela angsa dan itik. Balik kampung kalau nak makan telur angsa dan itik memang senang. 

Jumpa lagi Oren bila kami pulang ke kampung. Jaga di elok-elok ya.

Wassalam.

Post a comment

9 Comments

  1. bergaya sakan si oren.
    cantiknya gambar. pakai camera apa ni?

    ReplyDelete
  2. kucing kita..bela cantik2 asyik kna curi jer..huhu

    ReplyDelete
  3. best kan kalau balik kampung hehe macam2 ada

    ReplyDelete
  4. wah, tgkap gambar kucing pakai kamera apa?

    ReplyDelete
  5. kucing jantan abam kie yg bernama Jali sudah 1 minggu x balik ke rumah. Harap2 ia hidup lg..

    ReplyDelete
  6. kucing kampung kalo dijaga elok2 memang kadang2 kalah kucing bandar. hehe.. ada je yang gebus2 kan =D

    ReplyDelete
  7. Err.. nape warna Oren? X Oren pin hihi

    ReplyDelete
  8. Pandai pulak Oren tu posing bila diambil gambar ya

    ReplyDelete