Find us on Facebook

Penebusan Kedua Baucer RM150 Lazada Shopathon Blogger Contest

Assalamualaikum. Alhamdulillah. Pembelian mengunakan baucer kedua RM 150 yang diterima daripada Lazada Shopathon Blogger Contest telah sampai beberapa hari yang lepas. Dengan baucer tersebut Fiza telah berjaya dapatkan 3 barang antaranya ialah Portable Folder Stroller, Muslimah Swimming Suit dan juga beg Travel pouch.

Screenshot daripada website Lazada MY



Screenshot daripada website Lazada MY



Screenshot daripada website Lazada MY


Seperti biasa sebelum membuat pesanan, pastikan chat dahulu dengan penjual untuk mendapatkan kepastian sama ada barang tersebut ready stok ataupun barang tersebut dari luar negara. Ini adalah untuk memastikan sekiranya barang tersebut telah ada, masa penghantaran selalunya 1 - 3 hari sahaja. 

Barang sampai dalam masa 2 hari sahaja


Muslimah Swimming suit dan Travel Pouch


Portable Stroller pun sampai dalam keadaan yang baik


Jimat dan berbaloi dan Fiza memang amat memerlukan sangat portable stroller tu. Stroller yang sedia ada di rumah terlalu besar untuk Fiza kendalikan seorang diri.  


Total Summary

Fiza perlu membayar sedikit kos tambahan dan  kos penghantaran  memandangkan jumlah penebusan melebihi jumlah baucer yang diterima. Apa-apa pun memang sangat puas hati dengan barang yang diterima. Seronok dapat barang-barang yang Fiza akan gunakan untuk travel dalam seminggu sahaja lagi.

Habis sudah baucer RM 300 yang Fiza terima. Yang terlepas entry sebelum ini, boleh baca di sini Penebusan Pertama Baucer RM150 Lazada Shopathon Blogger Contest.

Wassalam.

Post a Comment

4 Comments