Find us on Facebook

Lazada 11.11 Blogger Contest - Mesti Beli Deals

Assalamualaikum.


11.11 Festival Membeli Belah -
JUALAN SEHARI TERBESAR kini bermula!
Harga serendah RM1, diskaun hingga 90%.
Baucar tunai berjumlah RM11,000,000 
SLASH IT and SHAKE IT...


Lazada Malaysia saluran membeli belah secara online di Malaysia akan mengadakan 11.11 Shopping Festival iaitu Jualan Sehari Terbesar pada 11 November 2018 dan ianya tidak lama lagi. 

Tawaran dan diskaun macam ini memang Fiza tidak akan lepaskan dan waktu inilah segala yang ada dalam wishlist sebahagiannya akan dapat ditunaikan.


1. Casio G-Shock GA (Special Color Camouflage Blue)


Hadiah terbaik untuk suami Fiza yang sangat suka memakai dan mengumpul jam tangan. Untuk kali ini Fiza teringin untuk berikan G-shock Camouflage Blue. Memang smart, sporty dan bergaya untuk tangan lelaki.



2. Laneige BB Cushion 


Idaman Fiza untuk memakainya sebelum ke pejabat atau menghadiri majlis. Fiza kalau keluar rumah mesti hendak juga sapu-sapu sedikit bedak di muka bagi muka berseri-seri sedikit. Laneige BB Cushion memang pilihan Fiza untuk dapatkan di LazadaMY. 

 


3. Top-handle Bag Carlo Rino


Seronok bila dapat kumpul bag jenama Carlo Rino. Beg yang sangat cantik dan berkualiti. Bila pakai beg jenama Carlo Rino terasa keyakinan diri makin menyerlah. Fiza teringin sangat hendak dapatkan beg ini di LazadaMY pada 11.11 Shopping Festival.



11.11 Shopping Festival yang akan berlansung pada 11 November 2018 di Lazada Malaysia. Pastikan korang tidak melepaskan peluang kerana ianya berlangsung hanya sehari dan ia merupakan Jualan Sehari Terbesar.

11.11 Festival Membeli Belah -
JUALAN SEHARI TERBESAR kini bermula!
Dapatkan penjimatan
Harga serendah RM1, diskaun hingga 90%.
Baucar tunai berjumlah RM11,000,000 
SLASH IT and SHAKE IT...

Post a Comment

2 Comments