Find us on Facebook

Sambutan Hari Jadi Thaqif Khalaf bertemakan Disney Pixar Cars

Assalamualaikum. Pada 1 Mac 2017, genap umur Thaqif 2 tahun. Cepatnya anak mama membesar. Bertemakan Disney Pixar Cars, bertungkus lumus Fiza mencari barang-barang sehari sebelum majlis berlangsung. Majlis dibuat dengan agak sederhana sebagai kenangan buat Thaqif. Sambutan dibuat di nursery.

Sehari sebelum majlis, Fiza dan beberapa anak-anak nursery telah membantu untuk meniup balon, hiasan dinding dan packing goodies bag.

Thaqif tolong mama packing goodies bag.

Skuad meniup balon

Pada hari majlis berlansung, kebetulan anak-anak yang kecil sedang tidur. Maka senang hendak menghias meja. Yang jadi masalah budak sebesar Thaqif, dorang memang tak sabar bila tengok gula-gula dan jajan atas meja. Biasa la budak-budak. Sambutan bermula jam 12.30 tengah hari.

Bertemakan Disney Pixar Cars

Kek Indulgence untuk Thaqif. 

Thaqif 2 year old.

Goodies bag dan cupcake Hokkaido

Pemanis kegemaran kanak-kanak

Pinggan, cawan dan sudu Cars.

Gambar sambutan hari jadi.




 

 

 

 

 



Masa untuk makan kek. 




 

 

 

 

 

 

 
  

Alhamdulillah semuanya berjalan lancar. Thaqif pun seronok sangat. Majlis tamat jam 2 petang. Cepat, ringkas dan padat. Happy birthday anak mama dedi Muhammad Thaqif Khalaf bin Mohd Faizul. Mama dedi sentiasa doakan Thaqif menjadi anak yang soleh serta berjaya di dunia dan akhirat.


Terima kasih kepada cikgu mak dan cikgu niza kerana bersama-sama menjayakan majlis yang sederhana ini serta buat kawan-kawan Thaqif.

Wassalam.

Post a Comment

6 Comments

  1. Waahhh! meriah dan menarik sambutan hari jadinya. Selamat hari jadi Thaqif, semoga menjadi anak yang soleh dan taat kepada ibu bapa. Saya singgah sini sambil follow ya kak, jemput melawat blog saya jika berkelapangan :)

    ReplyDelete
  2. semoga thaqif membesar jadi anak yg soleh :)

    ReplyDelete
  3. meriah smbutan thaqif se family dan kawan2 =D selamat hari jadi thaqif, smoga mbesar mjadi anak yg soleh kpd org tua.. amin ya rabbal amin =)

    ReplyDelete
  4. Happy Birthday Muhammad Thaqif Khalaf. Jadilah anak yang soleh dan berjaya dunia & akhirat. Bahagiakan Mama & Dedi sepanjang hidup dan kecapilah kesederhaan hidup dunia & akhirat.

    ReplyDelete
  5. Moga thaqif jdi ank yg soleh buat ibu ayah..meriah biarpun mjls ringkas dan padat

    ReplyDelete