Find us on Facebook

Minuman Pure Blyss Bird Nest kaya dengan nutrien penting serta tinggi kolagen

Assalamualaikum. Pengambilan sarang burung dalam diet pemakanan sangat baik untuk kesihatan. Sarang burung adalah salah satu makanan tambahan tradisional utama di China.


Minuman Pure Blyss Bird Nest kaya dengan nutrien penting serta tinggi kolagen | Tradisi pengambilan sarang burung di China boleh dikesan sejak berabad-abad apabila ia dianggap sebagai penghormatan diraja. Sarang burung burung walit biasanya dimakan di banyak negara lain juga. Helaian air liur burung walit membentuk gabungan nutrien yang indah, yang dianggap oleh orang barat sebagai “SARANG BURUNG YANG BOLEH DIMAKAN”



Fiza sendiri amalkan Pure Blyss Bird Nest yang mengandungi sarang burung walit yang kaya dengan nutrien penting seperti karbohidrat, serat makanan, kalsium, fosforus, kalium, sulfur dan bahan lain, dan ia mudah diserap oleh badan manusia. Kandungan protein juga melebihi 60%.

Nak Bird's Nest with Honey atau Bird's Nest with ginseng kedua-duanya baik untuk bantu cerahkan kulit serta bantu kurangkan garis halus di wajah. Bagi lelaki yang merokok, elok amalkan sebab ia bantu “cuci paru-paru” dan melancarkan sistem pernafasan.

Bird's Nest with Honey

Bird's Nest with ginseng


Certificate : HALAL, HACCP ,MESTI ,GMP

Sesuai diamalkan oleh mereka yang mementingkan kecantikan, wanita hamil, orang yang mementingkan kesihatan, warga emas serta kanak-kanak.

Info lanjut layari https://pureblyss.com.my/
Beli sini Shopee Pure Blyss_HQ https://shope.ee/4fRRCdRkf3

Post a Comment

0 Comments