Find us on Facebook

Minyak TYT dengan bau herba semulajadi bantu rawat luka-luka kecil serta selamat untuk bayi

Mak mertua yang mula-mula suruh saya beli minyak TYT, sebab dia kata minyak ini bagus untuk disapukan pada perut baby yang baru lahir. Memang betul, sudah 7 tahun saya gunakan minyak ini. Ia melegakan angin perut bayi serta ringan pada kulit.


Minyak TYT dengan bau herba semulajadi bantu rawat luka-luka kecil serta selamat untuk bayi | Minyak TYT merupakan minyak berubat herba tradisional pelbagai guna, tidak mengandungi kapur barus, mentol, atau kayu putih.

Minyak nie memang best dengan bau herba semulajadi yang segar, tidak panas, sesuai digunakan sebagai minyak urut. Di rumus dengan teliti dan dihasilkan oleh kilang farmasi bertaraf GMP berlesen di Malaysia.




Ia membantu merawat selsema, angin, sakit perut, terseliuh kecil, melecur, luka, gigitan serangga, sengatan serangga, kebas, sakit pinggang, selepas bersalin. angin, reumatik, dan kecederaan serta gejala ringan lain.

Paling penting ianya diperakui oleh Kementerian Kesihatan Malaysia, disahkan HALAL oleh JAKIM serta selamat digunakan seisi keluarga.

#tytmalaysia #tytcares

Post a Comment

2 Comments

  1. Ooo namanya Minyak TYT. Ingatkan Minyak Daun Ubat seperti yang tertulis di luar kotak.

    ReplyDelete
  2. Guna jugak minyak TYT ni. Kalau luka-luka ringan memang cepat sembuh. Bau dia pun best

    ReplyDelete