Doa untuk mendapatkan Zuriat

Assalamualaikum.. salam Jumaat, salam Ramadhan dan selamat berpuasa buat semua rakan-rakan blogger.. Hari ini Fiza dapat satu khabar gembira dari kawan semasa sekolah dahulu yang mana rumah tangga yang mereka bina selama 4 tahun akan dikurniakan dengan kehadiran orang baru.. Tahniah buatnya.. Mesti seronok sangat kan.. penantian akhirnya tamat jua.. 

Fiza pun tak nak berputus asa dan kalau boleh dalam bulan Ramadhan nie lah, nak banyakkan doa semoga keluarga Fiza dan Mr. Hubby juga dikurniakan anak suatu hari nanti.. cepat dan lambat itu rahsia Allah.. Fiza terima..

Fiza nak kongsikan doa untuk mendapatkan zuriat, bagi yang masih menanti orang baru dalam keluarga dan juga yang berhajat nak menambah ahli keluarga jom kita sama-sama amalkan doa ini.

Amin...

Post a comment

36 Comments

  1. insyaAllah.. semoga murah rezeki.. :)

    ReplyDelete
  2. amin...insyallah,ada rezeki kita nanti.. :)

    ReplyDelete
  3. insyaAllah rezeki kita dan kita jugak kan kan kan.... Alangkah bahagianya... thx fiza for sharing :) ramai rupanya rakan2 blogger senasib Sha...

    ReplyDelete
  4. Nice sharing fiza..akak doakan fiza cepat2 dapat baby..=D

    ReplyDelete
  5. amin mudahan kan fiza..lya pun tringin nak ada baby

    ReplyDelete
  6. Inshaallah...moga ada rezeki untuk fiza dan suami.amin
    p/s: first time tengok gambar ingat student lagi..hihihi

    ReplyDelete
  7. Insya-Allah k.fiza dikurniakan zuriat. Cuma kene sabar lagi sikit. :) semoga dgn berkat Ramadhan, Allah kurniakan k.fiza zuriat yang soleh dan solehah.. Amin..

    ReplyDelete
  8. Assalamualaikum fiza, semoga dipermudahkan urusan kamu sekeluarga dan dikurniakan rezeki anak2 yang comel .. in shaa Allah ~~~

    ReplyDelete
  9. Insya Allah ada rezeki kak Fiza nanti :)

    ReplyDelete
  10. Amin... Insha Allah bakal tiba juga saatnya nanti ;)

    ReplyDelete
  11. InsyaAllah Fiza, ada rezeki nanti..

    ReplyDelete
  12. @nor_farihanIn Syaa Allah.. terima kasih mendoakan.. amin..

    ReplyDelete
  13. @TunSha Ayunie Amin.. bersabar dan banyakkan berdoa semoga rezeki zuriat dtg pada kita.. amin..

    ReplyDelete
  14. @Sal Bee YahAmin.. dah lama Fiza tinggalkan alam student sal.. hehe

    ReplyDelete
  15. @Ismi AnaAmin.. terima kasih mendoakan Kak Fiza...

    ReplyDelete
  16. @Sheila SalimAmin.. amin.. amin.. terima kasih sheila mendoakan Fiza dan suami.. In Syaa Allah...

    ReplyDelete
  17. doa yg sm yg sy peroleh dr sebuah buku terbitan indonesia...

    insya allah...semoga allah permudahkan segalanya

    ReplyDelete
  18. selamat berusaha dan semoga dikurniakan anak...

    ReplyDelete
  19. Semoga ada rezeki ramadahan niee. Insya ALLAH :)

    ReplyDelete
  20. alhamdulillah.. lepas ni anak fiza boleh main dgn anak kawan tu. sama2 pregnant kan

    ReplyDelete