Find us on Facebook

Review Hada Labo Premium Whitening Lotion Rich, bantu cerahkan bintik gelap di wajah

Assalamualaikum. Orang perempuan nie mesti ada satu produk yang dia akan suka guna dan kalau serasi dia akan repeat produk yang sama. Selalunya produk untuk wajah. Bukan senang nak dapat yang serasi dengan kulit nie. Fiza pun ada tau, kalau habis memang akan pergi la ke Watsons tu, sebab selalunya ada kat sini. 


Review Hada Labo Premium Whitening Lotion Rich, bantu cerahkan bintik gelap di wajah | Antara produk kecantikan yang Fiza suka guna Hada Labo Premium Whitening Lotion Rich. Ada beza ke Rich dengan Light. Yer ada beza dan Fiza ada kedua-duanya. Tapi untuk highlight kali nie Fiza nak review Hada Labo Premium Whitening Lotion Rich dulu. 

Gabungan sempurna antara Brightening + Intense Hydrationto dengan memberikan lebih kecerahan, keanjalan dan kelihatan lebih muda.

Anti dark spots
Anti redness
Anti dullness


Hada Labo Premium Whitening Lotion (Rich) has a mempunyai tekstur yang kaya. Sesuai untuk kulit normal/kering. Formula Triple Brightening dengan Niacinamide, α-Arbutin dan Vitamin C membantu membangkitkan semula kulit yang kusam dan menyekatakan tona kulit untuk kulit yang berseri dan berseri.


Menghidrat dan bantu berikan kulit untuk mendapat manfaat daripada penjagaan kulit yang berikut. Ia juga menyeimbangkan pH kulit. Bebas alkohol, pewangi, pewarna & minyak mineral.

Macam mana nak pakai Hada Labo Premium Whitening Lotion Rich nie? Korang boleh sapu bila-bila pun, sapuannya cepat serap dan berikan kulit kita sejuk. Sapu pada wajah dan seluruh badan, tiada masalah. Fiza juga suka gunakan Hada Labo Premium Whitening Lotion Rich sebelum mengenakan make up. 

Korang akan rasa kesan kelembapan kulit yang berpanjangan dan paling penting tanpa rasa lekit. 

Nak beli, korang boleh dapatkan di Shopee --> Hada Labo Premium Whitening Lotion (Rich)

BEAUTIFUL MAKE-UP comes from BEAUTIFUL SKIN

#HadaLaboBeautifulSkin
#HadaLaboMY

Post a Comment

1 Comments

  1. perlu cuba juga ni.. masih mencari2 produk yang sesuai utk muka

    ReplyDelete