Find us on Facebook

Review KITSUI Meal Replacement Plus | Penggantian makanan bantu beri tenaga bagi menjalani aktiviti harian yang sibuk

Assalamualaikum. Kehidupan kita memang penuh dengan kesibukan. Bangun je pagi, bermulalah rutin harian yang sibuk, sampai lah ke malam. Kadang-kadang kita sediakan sarapan pagi, tapi sebabkan banyak urusan awal pagi, boleh terlupa makan. Terus skip untuk makan tengah hari. 


Review KITSUI Meal Replacement Plus | Penggantian makanan bantu beri tenaga bagi menjalani aktiviti harian yang sibuk | Tahun baru, azam baru nie kalau boleh tak nak skip sarapan lagi. Sebab itu Fiza dapatkan KITSUI Meal Replacement Plus (KMRP) - Choco Cookie & Cream. Ia telah terbukti sangat berkesan dalam pengurusan penggantian makanan yang seimbang dan pengurusan berat badan dan masalah obesiti.

Bukan sahaja sesuai untuk gantikan sarapan pagi, malah ia sangat mudah dan cepat disediakan. Korang boleh consume bila-bila masa pun kerana ia bertindak sebagai penggantian makanan untuk sarapan, makan tengah hari, atau makan malam.

Botol shaker yang memudahkan pengambilan KMRP

KITSUI Meal Replacement Plus - CHOCO COOKIE & CREAM didatangkan dengan pembungkusan 30 gram x 15 sachet merupakan sarapan pagi yang sihat, rendah kalori, cepat dan mudah disediakan. Selain daripada menggantikan pengambilan makanan berat, ia juga sangat sesuai diamalkan oleh mereka yang ingin mendapatkan berat badan yang ideal, dengan kata lain ia sangat membantu menyokong kesihatan dan matlamat pengurusan berat badan korang.

Pembungkusan : 30 gram x 15 sachet


Apakah KITSUI MEAL REPLACEMENT PLUS ( KMRP ) ? 

KITSUI MEAL REPLACEMENT PLUS ®️ KMRP adalah program diet yang sangat rendah kalori. Ia dapat bantu mengurangkan pengambilan tenaga sehingga 800 kalori sehari, bermakna badan korang akan menarik tenaga daripada simpanan lemaknya sendiri. KMRP dirumus secara saintifik untuk memenuhi keperluan pemakanan orang ramai pada program diet kalori yang sangat rendah.


Apa itu KMRP ?  

KITSUI MEAL REPLACEMENT PLUS (KMRP) telah terbukti sangat berkesan dalam pengurusan masalah obesiti.


Apa kebaikan KMRP  ?
  • Pengurusan berat badan
  • Penggantian Makanan yang seimbang


Apakah Ciri-ciri kebaikan KMRP ? 

☘️ Berkualiti tinggi dan kaya dengan nutrisi

☘️ Rendah Kalori Hanya 124 kalori setiap sachet. 

☘️ Mengandungi Vitamin & Mineral Penting - Produk KITSUI MEAL REPLACEMENT PLUS (KMRP) mengandungi 18 vitamins dan minerals penting - termasuk vitamin A, B12, B1, B2, B6, D, D3, E, C, magnesium, Zink, kalsium, Biotin - untuk membantu menjaga kesihatan sepanjang melakukan penurunan berat badan anda.

☘️ Sumber Serat yang Baik- 

Produk KITSUI MEAL REPLACEMENT PLUS (KMRP) adalah sumber serat yang baik, yang boleh membantu memastikan anda merasa kenyang, sambil menyokong penurunan berat badan anda.

☘️ Rasa Enak

Dirumus dengan chocolate milk powder dan  cip biskut yang lazat dan sebagainya. 

Antara bahan-bahan Premium yang terkandung dalam KMRP adalah :

🌻 Bijirin Oat
🌻 Oat protein
🌻 Konjac
🌻 L-Carnitine
🌻 Biji Chia



Diet Program KITSUI KMRP

Korang boleh mulakan kitsui diet program KMRP dengan hanya rm39.90 sahaja. 



DIET PROGRAM KMRP LEVEL 1 - Untuk menurunkan berat badan yang normal (Kurangkan 1 hingga 3 kg sebulan), 1 paket sehari (1 penggantian makanan)



DIET PROGRAM KMRP LEVEL 2 - Untuk menurunkan berat Badan yang sederhana (Kurangkan 3 hingga 4 kg sebulan), 2 paket sehari (2 penggantian makanan)


DIET PROGRAM KMRP LEVEL 3 - Untuk menurunkan berat badan intensif (Kurangkan 5 kg & ke atas sebulan), 3 paket sehari + 1 hidangan yang mengandungi sayur-sayuran dan buah-buahan (3 penggantian makanan)



Cara pengambilan

1) Tambah satu paket KITSUI MEAL REPLACEMENT PLUS ®️ KMRP 30 gram ke dalam 200-250mL air sejuk atau air suam.


2) Kacau atau goncang untuk melarutkan.

3) Jangan gunakan air mendidih. Boleh guna air sejuk atau air biasa.

4) Semua produk yang disediakan hendaklah di minum dengan segera dan produk harus di simpan tempat dingin dan kering.



KITSUI Meal Replacement Plus bantu seimbangkan pengambilan makanan saya setiap hari

Tak dinafikan yang saya memang selalu skip breakfast. Serius memang tak sempat, lepas hantar anak ke tadika, saya akan terus masuk pejabat. Apa yang selalu saya buat , biarkan perut kosong sampai makan tengah hari. Lepas tu terus ke drive thru sebab lebih cepat dan mudah. 

Mujur ada KITSUI Meal Replacement Plus, pagi-pagi saya tak perlu nak skip sarapan lagi. Kat pejabat pun boleh minum. 

Pengambilan KITSUI Meal Replacement Plus sememangnya dapat memperbaiki diet dengan lebih mudah. Rasa coklat lazat dan berkhasiat serta rendah kalori. Kenyang sampai tengah hari. Tiada lagi pagi yang sibuk sehingga saya tidak dapat menikmati sarapan. Sekarang barulah ada tenaga dan tumpuan untuk bekerja. 

Korang pun kena try, bagi yang nak diet, saya cadangkan ambil KMRP, in syaa Allah berkesan dalam menurunkan berat badan.


Soalan Lazim

1. Bolehkah saya minum KITSUI MEAL REPLACEMENT PLUS (KMRP)dengan air?

Anda boleh menambah air sejuk untuk rasa yang lebih baik atau air suhu bilik.


2. Bolehkah saya menambah oatmeal, kacang, buah-buahan, susu badam dan susu soya ?

Boleh , Anda boleh menambahkan oatmeal dan lain ke dalam KMRP tetapi pastikan ia mengandungi kalori Yang rendah.


3. Bolehkah ibu mengandung mengambil KITSUI MEAL REPLACEMENT PLUS (KMRP) ?

Tidak sesuai untuk ibu mengandung tetapi sesuai untuk ibu menyusu dan berumur 18 tahun ke atas.


Boleh didapati secara online dan offline



KITSUI Meal Replacement Plus boleh didapati di Guardian Malaysia dan Watsons Malaysia, Shopee dan juga Ladaza. Beli sini direct link shopee --> KITSUI Meal Replacement Plus

Kitsui diformulasikan secara unik untuk korang dengan Ramuan Halal Semula jadi yang dipilih khas dari yang terbaik untuk keperluan pemakanan gaya hidup moden harian anda. Cantik Semula jadi dengan Kitsui.

Post a Comment

0 Comments