Find us on Facebook

AEON Lancarkan Smile of Love: Win a Cruise dengan Resorts World Cruises dan Cipta Kenangan Yang Tidak Dapat Dilupakan

Assalamualaikum. Siapa yang tak teringin nak merasai pelayaran atas kapal mewah sambil menikmati pemandangan laut yang indah. Hajat nak naik cruise nie memang dah ada dalam wistlist kami sekeluarga cuma tunggu masa yang sesuai. Tapi nak tahu tak yang korang pun berpeluang untuk menang Cruise dengan berbelanja di AEON.

AEON Lancarkan Smile of Love: Win a Cruise dengan Resorts World Cruises dan Cipta Kenangan Yang Tidak Dapat Dilupakan | Baru-baru ini, Fiza berpeluang untuk hadir dan menyaksikan pelancaran kempen terbaru AEON CO. (M) BHD atau AEON "Smile of Love – Win A Cruise Contest" dengan kerjasama Resorts World Cruises bertempat di AEON Alpha Angle.

AEON CO. (M) BHD atau AEON, rangkaian pasar raya terkemuka di Malaysia, memberi peluang kepada pelanggan untuk memenangi pelayaran 3D/2N di Genting Dream (Balcony) oleh Resorts World Cruises. Peraduan ini berlangsung dari 10 Februari hingga 7 Mei 2023, di mana 8 pemenang bertuah akan diumumkan setiap bulan.


Win-A-Cruise Contest

Dance of Love Performance

Pelancaran itu diadakan bersama ahli dari media dan influencer di AEON Alpha Angle di Wangsa Maju. Turut hadir pada majlis itu ialah  Ong Hsieh Lien, Penolong Naib Presiden, Komunikasi Korporat dan Pemasaran Resorts World Cruises, Nikki Lee, Head of Mall Marketing, AEON dan Koh Mei Leng, Pengurus Besar - Ketua Sistem Pembayaran AEON Credit Service.

Dari Kiri : Ong Hsieh Lien, Penolong Naib Presiden, Komunikasi Korporat dan Pemasaran Resorts World Cruises, Nikki Lee, Head of Mall Marketing, AEON dan Koh Mei Leng, Pengurus Besar - Ketua Sistem Pembayaran AEON Credit Service

Bergambar bersama Business Partners

Kempen Smile of Love bertujuan untuk memberi ganjaran kepada pelanggannya atas kesetiaan dan sokongan berterusan mereka dengan membeli-belah di AEON Malls. Ia adalah salah satu daripada banyak cara yang AEON sedang berusaha untuk mencipta kegembiraan dan pengalaman yang tidak dapat dilupakan untuk pelanggannya.


Peraduan ini merupakan satu peluang yang baik untuk pelanggan memenangi pengalaman sekali dalam seumur hidup. Dengan hanya membuat pembelian RM38 (Ahli AEON) dan RM58 (Bukan Ahli AEON) dengan jumlah sehingga dua gabungan resit hari yang sama untuk F&B, pelanggan penyewa Snack & Cinema akan berpeluang memenangi pelayaran untuk 2 orang di Genting Dream, ihsan Resorts World Cruises. Lapan pemenang bertuah akan diumumkan pada 15hb setiap bulan.

AEON bersyukur kerana berpeluang untuk bekerjasama dengan Resorts World Cruises, jenama pelayaran gaya hidup mewah dan dinamik yang terkenal yang kaya dengan warisan Asia, menawarkan gaya hidup pelayaran peribadi dengan pengalaman antarabangsa yang pelbagai.

AEON lebih daripada sekadar peruncitan baharu kerana ia sentiasa berusaha untuk memberikan pengalaman yang menyenangkan dan baharu kepada pelanggannya yang mengunjungi pusat beli-belahnya. AEON menawarkan pelanggannya tempat, untuk mencipta kenangan indah semasa mereka membeli-belah.

Lapan pemenang bertuah akan 
diumumkan pada 15hb setiap bulan

Tahniah buat pemenang cabutan bertuah pertama
yang memenangi percutian 3D/2N Genting Dream Cruises

Booth Smile of Love

Booth Smile of Love

Kerjasama antara AEON dan Resorts World Cruises adalah tepat pada masanya kerana Genting Dream kini berlepas dari Pelabuhan Klang setiap minggu, menawarkan siri pelayaran 2 dan 3 Malam ke destinasi popular, termasuk Pulau Pinang, Singapura dan tidak lama lagi Phuket.

Resorts World Cruises – ‘Resorts Cruising At Sea’

The Genting Dream, 'A Resort Cruising at Sea' menyediakan pelbagai tawaran menarik yang inklusif, seperti santapan percuma di tempat terpilih, menampilkan masakan antarabangsa dan Asia yang meluas, serta sudut snek kegemaran sepanjang hari. Sebagai Kapal Pesiar Mesra Halal Standard OIC/SMIIC* Pertama di Dunia, pengembara Muslim akan mendapat akses kepada makanan dan minuman Halal yang diperakui di bahagian khusus di restoran The Lido, yang turut menyediakan masakan vegetarian dan Jain. Ruang solat juga disediakan di atas kapal untuk kemudahan tetamu Islam.

Tawaran inklusif lain yang menarik juga disediakan untuk tetamu termasuk persembahan pentas antarabangsa yang menakjubkan dan tayangan filem di teater Zodiac berkapasiti 999 tempat duduk yang mengagumkan, taman air di laut dengan kolam dan 6 gelongsor air, laluan tali dan ziplines, dinding panjat tebing dengan lebih banyak lagi. aktiviti rekreasi untuk seisi keluarga dan banyak lagi.

Inisiatif ini adalah selaras dengan usaha AEON untuk menegakkan Matlamat Pembangunan Mampan Pertubuhan Bangsa-Bangsa Bersatu (United Nations’ Sustainable Development Goal) yang memfokuskan kepada Kesihatan dan Kesejahteraan yang Baik (SDG 3), dan Decent Work and Economic Growth  (SDG 8). 

Dengan ini, AEON secara berterusan menggalakkan kehidupan yang sihat dan kesejahteraan untuk semua pada semua peringkat umur serta menggalakkan pertumbuhan ekonomi yang mampan, inklusif dan mampan, pekerjaan penuh dan produktif serta kerja yang layak untuk semua.

Jadi korang jangan lepaskan peluang keemasan ini. 24 x hadiah untuk dimemangi. Simpan resit korang tu bila membeli belah di AEON Mall. Untuk butiran lanjut mengenai program ini, sila layari Facebook AEON Mall, https://www.facebook.com/AEONMallMY/

@aeonmallmy @resortsworldcruises

#aeonmall #aeonmallsmileoflove #resortsworldcruises #jomcruiserwc #gentingdream #gdr

Post a Comment

0 Comments