Find us on Facebook

Tisu CARINA "We Care, We Love" pilihan saya sekeluarga, memenuhi keperluan harian serta mesra kulit

Assalamualaikum. Antara tisu dan kain lap, mana lagi elok. Mesti ada yang kata kain lap elok sebab boleh digunakan berulang kali serta menjimatkan wang. Mesti ada juga yang kata guna tisu lebih praktikal dan tak perlu nak basuh, lap-lap terus buang. Sebenarnya memang ada pros dan cons tapi kalau tanya pendapat Fiza, lagi elok guna tisu. 

Tisu CARINA "We Care, We Love" pilihan saya sekeluarga, memenuhi keperluan harian serta mesra kulit | Sebelum pandemik pun, tisu memainkan peranan besar terutamanya dalam kehidupan moden kita sekarang. Ditambah pula selepas pandemik. Kalau boleh segala tempat kita nak lap bagi memastikan kebersihan sentiasa terjaga. Boleh nampak betapa besarnya peranan tisu zaman sekarang. 

Disebabkan nak menjaga kebersihan diri serta meningkatkan kebersihan tempat tinggal, Fiza memilih jenama tisu Carina yang mana ia didatangkan dalam pelbagai saiz, daripada pembungkusan yang kecil sehingga yang lebih besar, menjadikannya sesuai untuk digunakan oleh individu mahupun seisi keluarga. Jom baca review tisu Carina sampai habis.

CARINA pengeluar tisu pertama Malaysia 

Carina ditubuhkan pada tahun 2009 dan penghasilan tisu Carina menggunakan hanya 100% pulpa dara dan 100% kapas tulen asli. Sesuai dengan iklim subtropika yang lembap di rantau ini. 

Ini membolehkan Carina memberikan keselesaan kepada orang ramai disamping mengekalkan standard kualiti produk. Ia adalah pilihan terbaik untuk mereka yang berkulit sensitif kerana produk yang dihasilkan oleh Carina tidak mengandungi sebarang komponen kitar semula, justeru menjadikannya lembut pada kulit dan tahan lasak.


Bertempat di Lembah Klang, Malaysia, produk Carina dihasilkan dan diedarkan di seluruh Malaysia terus kepada pengguna. Oleh itu, di sebalik kualiti produk Carina yang baik, harganya turut berpatutan untuk setiap lapisan masyarakat.

100% pulpa dara dan 100% kapas tulen asli


Carina gift box set - Terdiri daripada 4 produk siri utama 

Antara produk-produk dalam Carina Gift Box 

Carina 2023 berazam untuk bergerak ke hadapan mengikut peredaran zaman dan terus maju selepas pandemik. Konsep baharu telah dihasilkan dengan tema "We Care, We Love" didatangkan dengan Carina gift box set,  lebih memudahkan pengguna mendapatkan rangkaian produk tisu Carina yang terdiri daripada:

Carina gift box set


1. Penjagaan Kecantikan (Beauty Care) – Siri Tisu Kering Carina diperbuat daripada 100% PURE VIRGIN PULP untuk memastikan kebersihannya, menjadikan ia lembut dan selamat digunakan pada kulit, termasuk kulit sensitif. Siri Kapas yang diperbuat daripada 100% PURE COTTON yang sesuai untuk kegunaan kecantikan kerana ia bersifat hypoallergenic dan tidak akan menyebabkan iritasi dan kerosakan kulit kerana kapas yang digunakan adalah bahan semula jadi yang asli.



2. Penjagaan Bilik Mandi (Toiletries Care) – Tisu Bilik Mandi dengan 3 lapisan, menjadikan ia lebih kuat dan lembut untuk digunakan.

3. Peralatan Dapur (Kitchenware) - Siri Tisu Dapur kami menjadikan permukaan dapur dan peralatan bersih, berkilat dan bebas calar. Ia membantu membersihkan kaunter dapur dan peralatan serta menyental tumpahan cecair.


4. Penjagaan Kesihatan (Health Care) – Siri Tisu Basah kami mengandungi 99% air, bebas paraben yang tidak menyebabkan sensitiviti kulit dan alahan.



Di dalam Carina Gift Box juga turut terdapat:


1. Shop online voucher Shopee Carina official Store RM 5 voucher
2. Review & Win campaign flyer
3. Carina Surprise Ang-pao sehingga RM88 melalui TNG

* Carina Gift Box Set TIDAK termasuk :

1. Carina Kitchen Roll (boleh dibeli di kedai fizikal atau online)
2. Carina Limited Edition We Love We Care Bag


Carina Gift Box 
hanya boleh didapati di :

● Aeon Big (Cawangan terpilih)
● Mix Store (Cawangan terpilih @ IOI City Mall)
● Hot Market @ Berjaya Times Square
● Tong Hup Trading, Melaka


Jenis-jenis siri tisu Carina 

1. Carina Handkerchief Tissue


Tisu Carina didatangkan dalam pelbagai saiz, daripada pembungkusan yang kecil sehingga yang lebih besar, menjadikannya sesuai untuk digunakan oleh individu mahupun seisi keluarga. Pembungkusan sederhana Carina Handkerchief Tissue menjadikannya ideal dan sesuai untuk kegunaan harian. 

2. Carina Wallet Tissue


Sementara itu, Carina Wallet Tissue dengan pembungkusan yang mengikut trend masa kini, juga membolehkan korang menggunakannya sebagai on-the-go wallet atau dompet harian korang.


3. Carina wipes 


Selain itu, Carina juga boleh diperoleh dalam siri lain, seperti Tisu Basah, Kapas Muka, Putik Kapas, Kapas Gulung dan banyak lagi. Tekstur Carina Wipes yang lembut, sesuai digunakan untuk pembersihan dan pembasmian kuman bagi menanggalkan kotoran atau cecair dari kulit atau permukaan. 

4. Carina Cotton

Rangkaian Carina Cotton pula juga diperbuat daripada kapas asli, lembut, tahan lasak dan mempunyai kadar penyerapan yang tinggi sesuai untuk kegunaan peribadi dan juga penjagaan bayi.


Rangkaian produk yang luas daripada Carina ini dapat memenuhi keperluan harian korang untuk mengamalkan gaya hidup yang lebih baik, bersih dan sihat.


LIMITED EDITION We Love We Care Bag Carina Bag

"We Care, We Love", menyatakan kepercayaan mereka bahawa menghasilkan produk berkualiti tinggi akan mempengaruhi dan menghasilkan penjagaan dan kasih sayang yang lebih baik untuk keluarga. #CarinaCares terhadap pengguna dan keluarga pengguna.


Pembeli boleh mendapatkan Carina Limited Edition We Love We Care Bag secara percuma (Gift With Purchase (GWP) dengan pembelian RM 40 dan ke atas)



Video review | Carina Tissue Series



Produk Carina boleh didapati secara online dan pasaraya berdekatan

Majoriti produk Carina boleh diperolehi di pasaraya mahupun atas talian (Online). Aeon Big, Aeon Wellness, Econsave, Mydin, NSK, Hot Mart dan farmasi adalah beberapa peruncit luar talian. 

Pada masa yang sama, korang juga boleh mendapatkan Carina menerusi platform e-dagang rasmi mereka dan produk akan dihantar terus di depan pintu rumah korang. Kini, sangat mudah untuk membuat pembelian melalui Shopee dan Lazada.


OFFLINE

● Aeon Big
● Aeon Wellness
● Econsave
● Mydin
● NSK
● Ascen+ Pharmacy
● MiX Store
● PotBoy Groceries
● C-Mart Penang, Kedah, Perlis
● Ceria 99 Penang, Kedah, Perak
● Family Stores Seremban
● Family Stores Melaka
● Oppa Mart Melaka & Seremban
● Nirwana Maju Johor, Pahang, Terengganu, Kelantan
● Target Supermarket Johor
● Song Mart Malaysia Johor
● Pasaraya Hwa Thai Johor


ONLINE


Carina Review & *WIN (*T&C apply)

Ada lagi, Carina juga mengadakan peraduan Carina Review & WIN Contest, seramai 100 pemenang dicari (setiap bulan) bagi berpeluang *MEMENANGI 3 bulan Bekalan Rumah setiap bulan. Dan hadiah ditawarkan bernilai RM 150 untuk setiap pemenang.


Kalau korang dah beli tisu Carina, jangan lupa join peraduan CARINA Review & WIN Contest.

 * Tertakluk pada terma dan syarat.


Cara MENYERTAI:

1. Muat naik Foto/VIDEO Ulasan pengalaman anda dengan MANA-MANA produk siri CARINA di Facebook/Instagram/ Tiktok

2. Beritahu kami sebab anda akan mengesyorkannya & tag @CARINA rasmi Facebook / Instagram / Tiktok

3. Hashtags #MYCarina #WeCareWeLove (pastikan post anda adalah umum).

*Terma & Syarat:

1. Tempoh kempen: SEKARANG- 30 April 2023

2. #300 #Penilai Terbaik akan dipilih untuk MENANG 3 Bulan Bekalan Rumah Carina bernilai RM150. Kami akan screenshot pemenang dan umumkan pemenang di halaman Facebook kami bermula dari Feb 2023. Sila nantikan!

3. Hadiah tidak boleh ditukar, tidak boleh dipindah milik, dan tidak boleh ditebus dengan wang tunai atau hadiah lain. Kami berhak untuk mengubah suai dan meminda terma dan syarat tanpa notis terlebih dahulu.

4. Resit WAJIB ditunjukkan untuk menuntut hadiah.

5. Setiap pemenang hanya sah untuk menuntut sekali sahaja, Nama & resit Pembelian yang sama tidak dibenarkan.

6. Resit pembelian sah dari 1 Jan 2023- 31 April 2023 sahaja.

7. Baucar tunai bernilai RM150 adalah untuk pembelian produk CARINA sahaja, setiap baucar tunai RM50 hanya sah selama 1 bulan.

8. Carina berhak untuk mengubah suai dan meminda terma dan syarat tanpa notis terlebih dahulu.


Carina tidak mengandungi sebarang komponen kitar semula

Tisu Carina sememangnya berkualiti tinggi kerana ia lebih bersih, mudah dan mesra keluarga, serta untuk kegunaan sendiri. Ia adalah pilihan terbaik untuk mereka yang berkulit sensitif. Selain itu, tisu Carina juga mesra alam kerana ia larut dalam air, melindungi bukan sahaja korang tetapi juga alam sekitar. Sebab itu Fiza memilih tisu Carina untuk kegunaan harian di rumah dan di mana-mana sahaja. 

Korang pun boleh bertukar ke tisu Carina sekarang. 

Untuk maklumat lanjut, hubungi Carina melalui wangzhengcarina@gmail.com. Ikuti Carina Malaysia di platform berikut untuk perkembangan terkini, info-info kesedaran kebersihan dan pengumuman menarik yang lain. Boleh juga layari laman sosial media di bawah:




#MildAndGentle #comfortable #pure #SoftAndTender #CarinaMalaysia #CarinaCares #HealthyTissue #VITAMEDIA #CARINA #WeCareWeLove
#beautytissue #BetterLife #CarinaMY #MYCarina #Tissue #CarinaTissue #handkerchieftissue #handkerchief #VirginPulp #PurePulp #Wallettissue #CarinaLavender #CarinaGreentea #CarinaRose #CarinaEveryday #CarinaPure #CarinaCaringLife #CarinaForAll #BetterwithCarina #CarinaFamily #Carina100natural #CarinaNature

Post a Comment

3 Comments

  1. Sally kalau nampak tisu jenama Carina, Sally beli sbb tertarik dengan pembungkusan yang menarik berwarna ungu dengan pokok bunga Lavender. I is tak boleh tgk purple kalerrr~ hahaha

    ReplyDelete
  2. berbaloi kalau dapatkan gift box set tu kann

    ReplyDelete