Find us on Facebook

Review SudioT2 wireless earbuds dengan Active noise cancellation

Assalamualaikum. Nak cari wireless earbuds memang susah. Ada yang murah, bunyi tak sedap, ada yang mahal poket pulak tak berapa nak ada. Tapi ada satu earbuds nie memang kita suka pakai dan paling penting boleh connect dengan IOS phone. 


Review SudioT2 wireless earbuds dengan Active noise cancellationSetia dengan Sudio. Kalau sebelum nie kita pakai Sudio Nio Lemon, terbaharu SudioT2. Dapat dengar lagu dengan wireless earbuds SudioT2 terasa seolah-olah korang masuk dalam lagu tu. Serius best sebab Sudio T2 designed for more life. Fungsi Active noise cancellation bolehkan kita mendengar dengan lebih mendalam tanpa gangguan dan lebih clear.



Sudio, jenama gaya hidup Sweden pakar dalam fon telinga tanpa wayar yang menawarkan produk audio yang direka dengan teliti yang memberikan pengalaman bunyi yang menawan dan mengasyikkan.

Antara Spesifikasi SudioT2:
Ciri Active noise-canceling
Hayat bateri 35 jam
Kalis peluh dan splash proof
Beamforming microphones
Terdapat dalam 6 warna: Black, White, Jade, Sand, Burgundy and Lilac





Pilihan saya Sudio T2 Sand. Rekabentuk sememangnya sporty, selesa dipakai dan fit elok dalam telinga dan paling penting tahan lasak. Harga pun sangat berpatutan tau dan berbaloi sebab kualiti bunyi yang dihasilkan sangat-sangat superb.

Untuk pembelian dan info lanjut layari https://www.sudio.com/

#sudiomy #sudiosg #sudioT2 #sudio #shapingsounds #lifestyleblogger #earbuds #wirelessearbuds #techreview
 

Post a Comment

0 Comments