Find us on Facebook

Rawat dan atasi masalah rambut gugur dengan Safi Tonik Pelebat Rambut & Penguat Akar Safi Shayla

Assalamualaikum. Masalah rambut gugur bukanlah asing pada wanita mahupun lelaki. Rambut gugur boleh berlaku pada rambut di bahagian kulit kepala atau mana-mana bahagian badan kita. Keturunan, perubahan hormon, keadaan perubatan atau masalah kesihatan turut boleh menjadi antara punca rambut gugur. Tapi betul ke kalau kita berhijab, rambut akan kerap gugur?


Rawat dan atasi masalah rambut gugur dengan Safi Tonik Pelebat Rambut & Penguat Akar Safi Shayla | Sebenarnya bukan tudung atau hijab yang membuatkan rambut para wanita gugur lebih dari kebiasaan. Fiza ada terbaca, rahsia rambut sihat walaupun bertudung yang mana punca adalah dari diri kita sendiri. Terlalu ambil ringan terhadap penjagaan rambut. 

Sebagai contoh selepas mandi, rambut basah dan kebetulan nak cepat, kita pun ambil langkah untuk terus pakai tudung tanpa membiarkan ia kering. Itu dah satu kesalahan. 

Mengeringkan rambut dengan menggunakan hair dryer juga tidak elok. Ini kerana rambut basah lebih cepat putus dan rosak pada suhu tinggi. 


Terbaharu Safi Shayla dengan NEW Hijab Scalp Biotics Technology

Tak susah bila ada Safi Tonik Pelebat Rambut & Penguat Akar Safi Shayla. Safi sentiasa memahami kehendak wanita bertudung. Terbaharu Rangkaian Kawalan Rambut Gugur Safi Shayla dinaik taraf dengan NEW Hijab Scalp Biotics Technology, dirumus khas untuk kulit kepala tudung untuk mengimbangkan semula mikrobiom kulit kepala si pemakai hijab dengan formula probiotik. 


Juga dipertingkatkan lagi dengan khasiat daripada 7 Habbatus Sauda Complex yang baru dinaik taraf Kini dengan Safi Shayla, semua orang boleh miliki kulit kepala yang sihat dan rambut yang lebih tebal.


Tonik Pelebat Rambut & Penguat Akar

Dalam rangkaian Safi Shayla, diperkenalkan juga produk terbaharu Hair Fall Control hair treatment product - Hair Fall Control Hair Tonic (Tonik Pelebat Rambut & Penguat Akar) yang terbukti berkesan untuk menguatkan akar rambut, mengurangkan rambut gugur, melebatkan rambut anda dengan bahan premiumnya seperti Merah Ginseng dari Korea & Niacinamide.

Terbaharu Hair Fall Control Hair Tonic (Tonik
Pelebat Rambut & Penguat Akar)


Rangkaian produk Safi Shayla Hair Fall Control hair treatment 

Selain daripada Tonik Pelebat Rambut & Penguat Akar, rangkaian Safi Shayla Hair Fall Control hair treatment juga terdiri daripada 

1. Syampu - kini dengan Hijab Scalp Biotics teknologi untuk membersih & menguatkan struktur rambut dengan wangian sehingga 72 jam 


2. Refreshing Scalp Mask - menjaga kulit kepala, mengurangkan sebum, menguatkan folikel rambut & membuang bau hapak rambut.


3. Serum Rambut - membaiki dan menguatkan rambut rapuh dengan menembusi ke dalam struktur rambut.  


4. Hair Mist - perlindungan tambahan untuk rambut, kunci masuk dan mengekalkan nutrien untuk rambut yang lebih kuat sambil menghilangkan bau busuk untuk kesegaran tudung yang tahan lama.


Berkesan dalam mengurangkan masalah rambut gugur serta melebatkan rambut

Dengan penggunaan set lengkap Safi Shayla Hair Fall Control hair treatment, terbukti 73% rambut lebih kuat dari akar, 57% kurang rambut gugur dan rambut juga 4.6 kali lebih lebat.

Bila guna korang akan rasa kulit kepala sejuk kerana ia ada manfaat Instant cooling disamping membantu melegakan kulit kepala. Cepat kering, tidak berminyak dan paling best ada bau bunga yang menyegarkan.


Tampil lebih yakin dengan kurang rambut gugur walaupun berhijab

Jom atasi rambut gugur dengan rangkaian Safi Shayla berwarna oren nie tau. Boleh didapati secara eksklusif di Watsons dan Guardian. Untuk maklumat lanjut, layari www.safi.com.my. 

Post a Comment

2 Comments

  1. Akak baru nak cuba yang ni..Sebab ada masalah rambut gugur jugak..Harap syampu safi shayla ni membantu...

    ReplyDelete
  2. Pernah pakai safi shayla ni. Wangi.

    ReplyDelete