Find us on Facebook

Keropok Udang Woo-Dang, sekali kunyah tak boleh nak berhenti

Assalamualaikum. Layan k-drama memang best petang-petang lagi best ada Woo-Dang prawn crackers, keropok udang asli Malaysia. Ada tiga dengan rasa baru iaitu Woo-Dang Salted Egg, Woo-Dang Seaweed dan Woo-Dang Mala. 


Keropok Udang Woo-Dang, sekali kunyah tak boleh nak berhenti | Memperkenalkan Woo-Dang! Makanan ringan baru yang dibawakan kepada anda oleh Boon Lee yang mungkin anda kenal sebagai pembekal keropok udang asli Malaysia. Woo-Dang sebagai pelopor keropok udang, memutuskan untuk menukar makanan ringan ikonik dengan rasa baru yang menarik! Kami kini melancarkan tiga produk baru bernama Woo-Dang Salted Egg, Woo-Dang Seaweed dan Woo-Dang Mala di mana kami akan menunjukkan betapa enaknya keropok udang!

Keropok ini mungkin kelihatan berbeza sekarang, tetapi rasa Woo-dang yang penuh nostalgia pasti akan kembali kepada anda semasa anda mencuba Woo-Dang! Keropok Woo-Dang kami dibuat dengan udang dan bahan asli! Keropok udang pertama yang mempunyai varian rasa, menjadikannya asli dan baru pada masa yang sama!



Salted Egg Woo-Dang - Didatangkan dengan Luckin Kopi Salted Egg Sauce. Rasa Telur Asin Woo-Dang dengan rasa nostalgia yang menarik tetapi baru!

Woo-Dang Seaweed - Keropok udang dengan serpihan rumput laut yang sebenar, memberikan pengalaman laut yang asli serta sedikit masin.

Mala Woo-Dang - Kombinasi rempah-ratus yang dicampur dan sesuai untuk mereka yang sukakan akan kepedasan. 


Salted Egg Woo-Dang

Mala Woo-Dang

Woo-Dang Seaweed

Keropok yang dibuka boleh diseal semula, senang nak simpan



Sesuai dimakan dimana-mana dan bila-bila masa


Woo-Dang boleh dicicah dengan apa sahaja sos pencicah ikut citarasa sendiri. Jadi, jangan lupa untuk #Dipitwitheverydangthing! Hanya udang segar, tiada bahan pengawet dan MSG serta HALAL. Nak rasa keropok udang asli, dapatkan Woo-Dang, korang akan dapat rasa keaslian dan keenakkan sebenar keropok udang. Makanan ringan baru yang dibawa oleh Boon Lee selaku pembekal keropok udang asli Malaysia.

Wassalam.

Post a Comment

2 Comments

  1. Tak pernah nampak keropok ni lagi, tapi yang seaweed tu rasa nak cubaah!

    ReplyDelete
  2. kudap kudap mcm ni kak pip memang suka.

    ReplyDelete