Find us on Facebook

Jana pendapatan sampingan dengan RodeoGo

Assalamualaikum. Salam 1 Ramadhan. Berpuasa pada tahun ini terasa banyak kelainan, tambahan pula waktu musim PKP.  Bagi Fiza sendiri terasa kurang letih kerana rutin selalu setiap hari hantar dan ambil anak dari sekolah tiada. Waktu bertugas di pejabat juga dipendekkan walaupun perlu bekerja. Ada banyak masa di rumah. Jadinya selain menjalankan rutin harian sebagai umat islam, apa kata kita cari duit walaupun dengan duduk sahaja.


Jana pendapatan sampingan dengan RodeoGo | Ada ke dengan duduk sahaja sambil menonton televisyen pun boleh dapat duit? Mesti kerja scam nie. Jawapannya ada. Aplikasi RodeoGo merupakan aplikasi yang berkebetulan sangat sesuai untuk musim PKP ini. Mana tak nya, dengan hanya menonton video, mengambil gambar atau menjawab survey, korang boleh dapat menjana pendapatan serendah RM 1. Siapa nak bagi RM 1 kalau duduk sahaja betul tak?

Apa itu RodeoGO?

RodeoGO adalah aplikasi permainan sosial yang membolehkan sesiapa sahaja menjana pendapatan dari iklan. Ia menggunakan konsep Spot & Earn, Watch & Earn dan Survey & Earn.

Bagaimana untuk menjana pendapatan?

Spot & Earn - Whatever you see from us you can snap a picture and earn (Apa sahaja yang anda lihat dari kami, anda boleh mengambil gambar dan menjana pendapatan)

Watch & Earn - Watch a short advertisement and answer correctly and earn (Tonton iklan pendek dan jawab dengan betul dan dapatkan)

Survey & Earn -  Do a quick survey to earn cash and vouchers (Lakukan tinjauan pantas untuk mendapatkan wang tunai dan baucar)


Aplikasi RodeoGo boleh dimuatturun di Google Play dan Apple Store melalui pautan dan disediakan di bawah:-

Apps:-

Untuk info lanjut, boleh rujuk dan layari pautan Media Sosial berikut:-


Start earning now!!

Post a Comment

4 Comments

  1. Menarik jugak ni. Sambil online sambil tambah duit poket

    ReplyDelete
  2. Wow. Baru tau la ada RodeoGo ni. Nak install juga la nanti

    ReplyDelete
  3. Wahhh menarik ni. Tapi phone ejulz ni dah full memory. X dpt dh nak install app. Tpaksa tunggu upgred phone la baru dpt join ni 😊

    ReplyDelete
  4. hai fiza, slm ramadhan dan slmt berpuasa

    ReplyDelete