Find us on Facebook

BEAUTILOVE facial masks memberi nutrien untuk wajah

Assalamualaikum. Macam mana sibuk pun kita, penjagaan kulit wajah patut diutamakan. Paling senang guna dan pakai adalah dengan gunakan mask muka. Tak kisahlah jenama apa pun janji bila pakai muka rasa sejuk dan selesa. Sambil buat kerja rumah pun boleh pakai mask.


BEAUTILOVE facial masks memberi nutrien untuk wajah | Bagi yang masih tercari-cari jenama mask yang sesuai sekali gus memberi nutrien untuk kulit, Fiza cadangkan korang guna BEAUTILOVE facial masks. Di samping memberikan kelembapan kulit ia juga memberi nutrien untuk wajah korang.


BEAUTILOVE Healthy VG Mask
BEAUTILOVE Healthy VG Mask - Sesuai untuk semua jenis kulit terutama kulit kering & kusam. Mengandungi Timun Organik, Brokoli, Cauliflower, Lettuce, Tomato, Beetroot & Pea Extract. Ia membantu melembapkan, menenangkan & membaikpulih.

BEAUTILOVE Botanical Mask
BEAUTILOVE Botanical Mask - Sesuai untuk semua jenis kulit terutama kering & kulit masalah. Mengandungi Organic Aloe Vera, Olive Leaf, Cactus & Green Tea Extract. Dengan fungsi pelembap, menenangkan &membaikpulih. Sesuai untuk semua jenis kulit terutama kering & kulit masalah

BEAUTILOVE Super Fruits Mask
BEAUTILOVE Super Fruits Mask - Sesuai untuk semua jenis kulit terutamanya untuk kulit wajah kurang keanjalan & kulit liang terbuka. Mengandungi Apple Organik, Kiwi, Anggur, Delima, Lemon, Tembikai, Epal, Pearl, Berry & Apricot Extract. Dengan fungsi Antioksida, Pembaharuan dan Pengubahsuaian Cell.


BEAUTILOVE Mask yang super lightweight fibre sheet. Diimport dari Jepun dan dilengkapi dengan teknologi Nano Encapsulation dengan penghidratan 24 jam. Jom berikan penjagaan kulit korang dengan Beautilove facial masks hari ini.

Post a Comment

3 Comments

  1. Suka pakai mask. Nanti bole la try jenis ni lak

    ReplyDelete
  2. Cantik packaging design ni ! nampak fresh !

    ReplyDelete
  3. packaging dia cantik.. ceria je warna warni =D

    ReplyDelete