Find us on Facebook

NIVEA LUMINOUS 630 SPOTCLEAR Serum untuk bantu merawat bintik hitam wajah

Assalamualaikum. Review khas untuk mereka yang mempunyai masalah bintik gelap di muka atau dark spot. Memperkenalkan NIVEA LUMINOUS 630 SPOTCLEAR Serum. Ia adalah serum yang membantu mengurangkan bintik gelap di wajah dalam hanya 4 minggu.


NIVEA LUMINOUS 630 SPOTCLEAR Serum untuk bantu hilangkan bintik hitam wajah | Bintik gelap atau bintik hitam di muka selalunya akan mula ketara apabila umur seseorang mencecah 40 an. Faktor penyebab ialah pendedahan kepada sinaran cahaya lembayung ungu (UV) yang kronik atau komplikasi akibat salah penggunaan bahan kosmetik.


Memang betul, bintik hitam tidak mudah hilang begitu sahaja, tetapi alternatif adalah dengan menggunakan NIVEA LUMINOUS 630 SPOTCLEAR Serum. Kandungan Campuran Hyaluron & Vitamin E di dalam NIVEA LUMINOUS 630 SPOTCLEAR Serum berfungsi meningkatkan peresapan serum ke dalam kulit sekaligus membuat kulit kelihatan bersih dan tidak kusam.

NIVEA LUMINOUS 630 SPOTCLEAR Serum

NIVEA Luminous630 SpotClear Spot Protect Moisturizer SPF50 PA+++


Setelah sebulan Fiza gunakan, kesannya memang jelas kelihatan. Kulit wajah bertambah lembut dan licin. Serum ini sangat serasi dengan kulit wajah Fiza. Paling best ianya tidak melekit dan cepat meresap ke dalam kulit.

Cara Penggunaan

Sapukan NIVEA LUMINOUS 630 SPOTCLEAR Serum sebaik sahaja muka dibersihkan. Ratakan ke seluruh wajah. 

Untuk kesan yang lebih baik lagi, gunakan juga NIVEA Luminous630 SpotClear Spot Protect Moisturizer SPF50 PA+++ pada waktu pagi sebelum mengenakan alat solekan. Ia memberi perlindungan terhadap pancaran UV dan kawalan minyak di muka. 

Boleh digunakan sebagai make up based juga.


Sesuai digunakan sebelum mengenakan alat solekan

Untuk kesan lebih baik, sapukan NIVEA Luminous630 SpotClear Spot Protect Moisturizer SPF50 PA+++



Produk LUMINOUS630 TREATMENT & SUN PROTECT boleh didapati di Watsons Malaysia. Untuk pembelian secara online, gunakan kod 630NIV240 (RM15 Off) dan terhad untuk 10 orang terawal sahaja. Jadi jangan tunggu lagi, dapatkan kulit yang bersih tanpa bintik hitam dengan NIVEA LUMINOUS 630 SPOTCLEAR Serum.

Untuk maklumat dan rujukan, layari https://www.nivea.com.my/

Eksklusif di Shopee Mall (beli terus) 

Post a Comment

11 Comments

  1. Hari Selasa hari tu cari kat Watson S2 tapi belum ada lagi.
    Tak sampai Seremban lagi kot.
    Survey-survey harga boleh tahan gak mahalnya huhuhuhu...

    ReplyDelete
  2. Cantiknyaaa packaging dia... 😍
    Berkenan pula tengok...

    Husniey baru follow sini #1103

    ReplyDelete
  3. Sy br pakai 2 hari. Mcm best gak sbb kulit muka jenis berminyak. Tp stress bila tekan cream luminous ni. Sepatutnya pink n putih kluar skali. Tp pink je yg kluar. Mcm mn nk blend kedua2 tekstur ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. simpan dalam keadaan botol tegak.. mst dpt keluar yg putih sekali sbb selalu jd mcm tu

      Delete
    2. Tu la...hari tu saya beli d watson, yg pink jer keluar, saya buka rupanya yg putih kosong tp watson accepted juga saya retur balik...luminous memang bagus, 4 mgu memang pudar bintik hitam

      Delete
  4. Alhamdulillah.sy dh mencuba selama 2hr.Mmg dh nmpk kesannya parut lekuk lama nampak pudar jerawat pon jd kering.Kulit rs soft je bangun pagi

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul.. memang best pakai, kulit jd lembut tu mmg tak dinafikan..

      Delete
    2. Betul..saya pun baru cuba 4 hari mmg best..kulit jd lembut dan glowing..hrp bintik hitam akan hilang lepas ni..

      Delete
  5. Wah.. Nak try laa.. Ade masalah hyperpigmentation ni.. Huhu

    ReplyDelete