Riadah petang bersama anak-anak kesayangan

Assalamualaikum. 


Sejak anak-anak ada kenderaan sendiri, dorang susah nak lekat di rumah. Asyik keluar jumpa kawan-kawan je. Mama pula duduk di rumah layan drama korea yang berbakul-bakul record lepas tu tak tengok-tengok. Ayat macam anak dah besar kan. 

Mana ada macam tu. Semua itu rekaan semata-mata. Sebenarnya sejak dorang nie ada kenderaan sendiri, hari minggu Fiza mesti nak bawa dorang nie bermain depan rumah. Kalau tak tersadai la kenderaan dorang nie dalam rumah. 

Huwainaa dan mini coopernya

Thaqif dengan scrambler bikenya

Kes berebut kenderaan memang biasa la dua beradik nie kalau dalam rumah walaupun sudah ada sorang satu. Tak boleh nak buat apa dah. Perhati jela jangan sampai ada yang menangis.

My lovely kiddos

Hari biasa sibuk dengan kerja, hari minggu sibuk melayan anak-anak. Begitulah kehidupan. Semoga kita semua sentiasa hidup dalam bahagia aman dan bahagia.

Wassalam.


Post a comment

11 Comments

  1. Bestnya beriadah :) Wah siap ada kenderaan sendiri. haha comel sgt.

    Ika datang singgah sini. https://ikashoid.blogspot.com/2018/10/harry-potter-mug-ceramic-tiles.html

    ReplyDelete
  2. Comelnyaaa Huwainaa & Thaqif ni hihi.

    ReplyDelete
  3. wow..encemnya abam thaqif..:)

    ReplyDelete
  4. menarik nyer... cute!
    boleh la gi ngaji naik kenderaan memasing ye :)

    ReplyDelete
  5. Belikan sorang satupun, mereka tetap berebut.. Seronok agaknya bergaduh.. kikiki Bebudak..

    ReplyDelete
  6. Seronok ada kenderaan sendiri. Boleh main puas2.

    ReplyDelete
  7. nnti dh besar leh beli sendiri pulak :)

    ReplyDelete
  8. Adoi.. comelnya mereka bersama kenderaan masing-masing..

    ReplyDelete