Floria 2014 Putrajaya ~ Kucing Miow Cat

Assalamualaikum.. kali nie kat Floria 2014 Putrajaya ada pameran kucing.. Fiza sempat ambil gambar beberapa ekor sebab banyak kucing yang tidur waktu tu.. mungkin sebab cuaca yang panas.. Kucing pun nampak tak bersemangat.. tapi still kiut dan comel.


 





 

 

 

 

 

 

 

 



 

Fiza minat kucing siam yang muke penyet.. hehe.. semua kucing comel kan.. Ok lah.. Fiza pun dah penat sangat nie.. nak tidur dah.. nanti nak bangun memasak untuk sahur pula.. Bila dah update entry rasa lega sikit.. kalau tidak rasa macam ader perkara yang terbengkalai.. 

p/s : Good Nite, sambung esok pula.. itu pun kalau internet tak meragam.. bye .. zzzzzzz

Post a comment

24 Comments

  1. apesal comel sangat kucing-kucing ni?hehehe..comel3!! <3

    ReplyDelete
  2. Selamat malam...comei la kucin2 ni...

    ReplyDelete
  3. Semua pun comel! Selamat berpuasa fiza

    ReplyDelete
  4. hahaha... muka kucen2 pemalas nak posing... tapi comellllll sangat ! Sha dulu ada bela kuceng siam kawin dengan persian... anak2 semua bulu lembut sangat.... tapi abah Sha buang sebab banyak sangat :( sayang wooo

    ReplyDelete
  5. comeynyee.. Salam Ramadhan.. syukur masih diberi peluang...

    ReplyDelete
  6. Ya Allah, kucing yang pertama tu comel sangat! Saya suka sangat tengok kucing tuuuuu! Ahhhhhhhhh :D

    ReplyDelete
  7. saya tak sabar nk ada rumah landed.. nk bela banyak2 macam kazen saya.. syok gi rumah dia sebab banyak gile kucing!

    ReplyDelete
  8. No 3 tu gemuknyerr... :D
    No 9 tu comei...

    ReplyDelete
  9. Comelnye kucen ni..mane la tak tido nye. Gemuk2 nau kucen dia. Adesss.. I love meow.. Tp syg, ade alah kucing. T_T

    ReplyDelete
  10. Comelnya...kita suka kucing...

    ReplyDelete
  11. tahniahh sis :)
    http://cikmanissweet.blogspot.com/2014/06/jejari-manis-jun.html

    ReplyDelete
  12. ala comelnya...suka tengok yang kaler putih tu...gemuk ! dapat peluk best ni hehe

    ReplyDelete
  13. Geram tengok kucing yang gemok-gemok..

    ReplyDelete
  14. ala comelnya.....tido kuat ni...hehe>.<

    ReplyDelete
  15. Comelnya kucing kucing tu.. Geram je nengoknya...

    ReplyDelete
  16. Wah kiut miut la kucing2 tu...

    ReplyDelete
  17. geramnya tgk kucing2 ni.. nina pun suka kucing siam.. tambah2 kalau mata biru

    ReplyDelete