Find us on Facebook

Floria 2013 Putrajaya

Perjalanan diteruskan ke Putrajaya.. Nilai 3 ke Putrajaya x jauh.. Kami singgah ke Floria 2013 yang telah berakhir semalam.. sempat jugak kami pergi tengok bunga2 segar.. Dalam jam 1500 kami sampai.. ramai betul pengunjung, kebetulan hari sabtu, lagi la ramai..
pintu gerbang..
bunga-bunga yang cantik..
snap gambar famili
taman inovasi.. mmg kreatif..
Lepas jln2 kat luar, kami masuk galeria berbumbung.. dlm nye mmg sejuk dan penuh dengan hasil karya dari dalam dan luar negara.. mmg cantik karya diorang dan  semuanya berasaskan bunga2 segar.. 
pemandangan kat dalam..
~hubby dan fiza~
bersama Zul yadain, Zulaikha dan Qistina...
Keluar dari galeria kami ke tempat jualan, ada bermacam anak pokok, pokok bunga, dan baja semua dijual.. siape yang minat dengan tanaman mesti tidak melepaskan peluang cm nie.. fiza cm biase la x cari pokok pun.. fiza cari eksesori nk pakai ke opis.. hehe.. 
pilih2.. 6 sepluh ringgit...
Pasu bunga pun dijual..
Dalam jam 1800 lepas solat asar, kami bertolak pulang.. mlm tu ader perlawanan akhir JDT vs TRW Final Piala FA.. mmg gamat suasana kt rumah kami.. selalu kami berdua jer.. kali nie mmg meriah.. dan famili kami mmg penyokong TRW.. Tahun lepas kami pergi stadium tahun nie ngk kt umah je.. tp mcm mn pun tetap meriah...

Post a Comment

0 Comments