Find us on Facebook

Surprisekan yang tersayang dengan fresh flower bouquet dari Happy Bunch

Wanita sangat sinonim dengan bunga. Kadang-kadang ada yang mempertikaikan daripada dapat bunga baik dapat makanan. Tapi bukan Fiza yer. I love flower  especially fresh flower tau. Siapa nak bagi, dialu-alukan. Jemput pm yer.


Surprisekan yang tersayang dengan fresh flower bouquet dari Happy Bunch | Ada hajat nak bagi bunga pada kesayangan ke? Kalau ada korang boleh dapatkan khidmat Happy Bunch Flower Delivery KL

Happy Bunch akan bantu korang dalam memberi inspirasi untuk menghargai detik-detik indah melalui pemberian hadiah yang ringkas dan bernas buat insan yang korang hargai.

Ditubuhkan sejak tahun 2014, Happy Bunch, sentiasa berusaha untuk menjadikan pemberian bunga kepada insan tersayang bukannya susah. Sebab itu mereka mengenakan konsep flowers simple, affordable and convenient.

Eco-friendly gifts untuk menceriakan hari sesiapa sahaja


Apa yang menarik untuk Fiza kongsikan, flower bouquet Happy Bunch memang simple. Dengan pembungkusan bunga yang mesra alam, kita boleh digunakan semula atau kitar semula kertas wraping bunga tersebut. 

Bukan itu sahaja, bila kita dapat wrapping yang ringkas macam nie, sekaligus ia akan menonjolkan kecantikan bunga tersebut, bukan disebabkan wrapping yang melibatkan kos. 

Jadi di Happy Bunch, korang hanya akan membayar kos untuk bunga atau barang hadiah dan bukannya pembungkusan.


Happu Bunch menawarkan Flower Bouquets dan Gifts bawah harga RM 100

Koleksi Bawah RM100 Happy Bunch menampilkan pilihan jambangan dan kotak hadiah yang luar biasa, disusun dengan teliti untuk menawarkan pilihan yang sempurna kepada korang untuk sebarang majlis. Daripada hari lahir hingga ulang tahun, majlis graduasi hingga kepada sekecil-kecil penghargaan.


Untuk pilihan bunch of the week, ada pilihan bouquet serendah RM 38. Best betul, kalau korang pecinta fresh flower boleh la beli bunga kat sini. Setiap minggu boleh tukar-tukar bunga.


Pink Carnation sempena Hari Ibu

Happy Bunch juga menyediakan pilihan bouquet untuk menggembirakan hati ibu-ibu di luar sana. Bunga yang sering menjadi pilihan untuk hari ibu, mestilah bunga Carnation. Ia melambangkan gratitude (kesyukuran) dan konsep tidak pernah melupakan seseorang. Sesuai dengan seorang Ibu yang tidak pernah melupakan. 



Bagi mengekalkan kesegaran dan kecantikan fresh flower, Fiza letakkan dalam pasu berisi air. Korang tengok hasilnya bila diletakkan atas meja sebagai perhiasan, memang cantik. Sebab itu Fiza suka sangat fresh flower. 



Penghantaran Hari Yang Sama - Fresh Flower Bouquets, Gift Boxes dan banyak lagi 

Happy Bunch menyediakan khidmat penghantaran bunga di di seluruh Lembah Klang, Selangor, dan Kuala Lumpur  dengan mudah dan senang. Nikmati penghantaran pada hari yang sama.

Happy Bunch Florist KL, think of it as sending a hug wrapped in sunshine☀️, but kind to the planet too! 

Untuk tempahan layari https://www.happybunch.com.my/


@fizaizawa Happy Bunch Happy Me ❤️ #happybunch #simplegestures #pinkcarnation #mothersday #freshflower @happybunch_sea ♬ original sound - Hafiza AizZawa

Post a Comment

0 Comments