Find us on Facebook

KITSUI Belloss Fiber untuk masalah sembelit serta bantu lancarkan pencernaan

Assalamualaikum. Kalau korang kerap alami masalah sembelit, Fiza nak pesan satu je, jangan ambil mudah. Sembelit berlaku bila seseorang itu membuang air besar kurang 3 kali seminggu. Faktor yang mempengaruhi masalah sukar membuang air besar nie ada banyak dan salah satu daripadanya adalah kurangnya pengambilan makanan yang tinggi serat.

KITSUI Belloss Fiber untuk masalah sembelit serta bantu lancarkan pencernaan | Masih tidak terlambat lagi jika kita nak mengubah cara hidup dan pemakanan. Ini kerana corak pemakanan yang tidak sihat adalah punca utama kesukaran membuang air besar. Sekiranya kita alami kesukaran untuk membuang air besar, toksin tersebut akan diserap oleh lapisan usus, memasuki aliran darah, dan menyebabkan keradangan serta sembelit. 

Badan akan menyerap nutrien yang kita makan dan minum, dan selebihnya akan menjadi bahan toksik. Toksik inilah yang sepatutnya kita singkir habis dari badan. Cara mudah yang Fiza amalkan adalah dengan pengambilan KITSUI Belloss Fiber. Pastikan korang baca habis review Kitsui Belloss Fiber nie yer.


Penyebab masalah sembelit :

1. Kurang makan sayur- sayuran dan buah buahan . 
2. Pemakanan yang tidak seimbang. 
3. Kesan dari stress dan tekanan harian. 

Manfaat pengambilan KITSUI Belloss Fiber


KITSUI Belloss Fiber bantu menyahtoksin dan melancarkan secara semula jadi serta bantu melancarkan pencernaan. Dengan gabungan 9 jenis buah-buahan yang di perkaya dengan Vitamins & Mineral seperti : 
  • Pineapple
  • Apple
  • kiwi
  • Passion Fruit
  • Lemon
  • Pear
  • Spinach
  • Cucumber
  • Celery
Kesemua bahan yang terdapat dalam  KITSUI Belloss Fiber dapat bantu membersihkan semua toksin yang berkumpul di dalam usus seperti minyak toksin dari makanan seharian kita. Dengan mengamalkan KITSUI Belloss Fiber, tubuh akan berasa ringan dan lebih bertenaga. Jika badah korang kerap rasa lesu dan tak bemaya, inilah tanda toksik berlebihan dalam badan.

Jadi amalkan pengambilan KITSUI Belloss Fiber bagi mendapatkan penghadaman yang lebih baik


Cara pengambilan KITSUI Belloss Fiber 

Sekotak KITSUI Belloss Fiber mengandungi 15 sachet (15 gram). Just larutkan ke dalam 150ml air suam. Goncang dan minum.

Serbuk mudah larut

Tuangkan dalam 150ml air suam

Cepat larut 

Rasa dia macam mana? Sedap korang. Macam minum jus buah. Macam tak cukup je sekali minum tu. Tapi dicadangkan untuk minum 1 sachet setiap hari sebelum makan atau sebelum tidur. Kesannya boleh dilihat seawal 3 hari. Memang makin senang proses nak membuang air besar lepas itu.

Rasa dan bau buah-buahan yang sedap


Kitsui vitamin untuk kesihatan dan kecantikan

Kitsui merupakan Health supplement brand yang sangat dikenali umum kerana Quality control dan keberkesanannya dalam bantu pengguna yang mempunyai masalah kulit dan kesihatan. Boleh tengok Customer support dan search testimoni mereka yang mengamalkan pengambilan Kitsui dan rata-rata berikan feedback yang positif. Boleh kata ribuan testimoni yang telah berjaya dikumpul dan dipercayai oleh pasaran selama 20 tahun. 



Anna Jobling duta Kitsui Malaysia


Pensijilan dan pengiktirafan 

Kitsui adalah jenama suplemen kesihatan yang dipercayai dan popular di Malaysia selama lebih 20 tahun. Produk KITSUI telah dianugerahkan dengan Sijil ISO 22000:2018,HACCP (Hazard Analysis Critical Control Point) ,GMP (Good manufacturing practice), FSMS (Food Safety Management System) dan persijilan Halal

Selain itu, KITSUI juga mendapat pengiktirafan Watsons Top Brand.

Ini membuktikan bahawa produk Kitsui dijamin berkualiti tinggi, selamat dan berkesan untuk digunakan. Keasliannya juga dijamin. Korang boleh mempercayai KITSUI untuk dijadikan produk premium tinggi yang juga memenuhi piawaian antarabangsa.

Sijil ISO 22000:2018, HACCP dan GMP 

Noble Raw Materials Certificate (HACCP) 

Noble Raw Materials Certificate (FSMS)

Trofi 

Sijil Kecemerlangan


Anugerah ASIA HALAL BRAND AWARDS 2019 & 2019 HERITAGE BRANDS

    Diiktiraf Superhealth Brand

The BrandLaureate Brand of the Year Awards 2022

WATSON THE MOST WANTED 2023

WATSON MOST WANTED 2016

WATSON MOST WANTED 2015

-------------------------------------------------------------------------------------

Ada beberapa lagi produk Kitsui yang berbaloi untuk diambil sekiranya korang mengalami masalah kulit dan masalah berat badan. Antaranya adalah KITSUI Collagen White (6000mg) dan KITSUI MEAL REPLACEMENT PLUS (KMRP). 

Jenama KITSUI disahkan Halal, pengguna Islam boleh menggunakan produk Kitsui dengan yakin. Bagi yang masih mencari-cari suplemen kesihatan dan kecantikan, Fiza recommend sangat untuk korang dapatkan Kitsui kerana ia selamat diamalkan. Diformulasikan secara unik untuk pengguna dengan bahan berasaskan Plant-based ingredients, berkesan serta menepati piawaian industri.

Vitamin Kitsui adalah produk yang dapat memenuhi keperluan pemakanan gaya hidup moden harian masa kini. Nak cantik macam Anna Jobling, jom amalkan Kitsui, Cantik Semula jadi dengan Kitsui. Semua Produk Kitsui boleh didapati di seluruh farmasi berdekatan anda atau secara online.

Beli kat sini, shopee direct link --> KITSUI Belloss Fiber
 
Untuk info lanjut dan pembelian boleh, layari :


Post a Comment

0 Comments