Find us on Facebook

Jom sertai SUSHI KING Spin and Win campaign dengan Ganjaran Lebih dari RM1,000,000

Sushi King melancarkan Spin and Win campaign yang menarik 
melalui Aplikasi Sushi King, 
menawarkan hadiah dan ganjaran berharga untuk pelanggan setia!


Jom sertai SUSHI KING Spin and Win campaign dengan Ganjaran Lebih dari RM1,000,000 | Hi korang!! Suka makan sushi tak? Kalau suka kita memang geng. Sebagai pelanggan setia Sushi King, Fiza dah ada aplikasi Sushi King dalam smart phone, sebab dalam apps nie ada loyalty program. Kita makan dan kumpul point, lepas tu boleh tebus Smile Points, Birthday Rewards, Surprise Rewards, Smile Stamps dan banyak lagi.


Sepanjang bulan Mei 2023 nie pula, Sushi King ada kempen baru, iaitu Sushi King Spin and Win campaign. Untuk tak nak lepas peluang kami pun join jugak, mana tahu rezeki dapat pergi Jepun. 

Sushi King, rangkaian restoran sushi Jepun terbesar di Malaysia, telah mencapai pencapaian penting sebanyak satu juta ahli dalam program kesetiaannya yang terkenal melalui Aplikasi Sushi King pada Mac 2023. Bagi menyampaikan tanda penghargaan kepada pelanggan setia mereka, Sushi King sangat teruja untuk melancarkan Spin and Win campaign yang menawarkan hadiah bernilai lebih RM 1,000,000 dari 1 Mei hingga 31 Mei 2023.

Kempen bermula 1 Mei 2023

Menu dinner kami kat Sushi King

Favorite kami sekeluarga

Bento nie memang favorite anak

Sushi King mix and match set

Mulai hari pertama Mei dan seterusnya, ahli Sushi King boleh menyertai kempen Spin and Win dengan setiap perbelanjaan RM50 dalam satu resit. Lebih tinggi jumlah yang dibelanjakan, lebih besar peluang anda untuk memenangi hadiah eksklusif termasuk perjalanan ke Jepun, telefon Oppo N2 Flip, Apple Watch SE, 600,000 jumlah Mata Smile dan banyak lagi.



Kalau korang belum menjadi ahli, korang masih boleh menjadi sebahagian daripadanya dengan memuat turun Aplikasi Sushi King sekarang daripada Google Play Store, Apple App Store atau Galeri Aplikasi Huawei dan daftar hari ini.


Untuk maklumat lanjut tentang Sushi King’s 1 Million Happy Members’ Spin & Win campaign, layari laman web rasmi di www.sushi-king.com, dan ikuti akaun media sosial Sushi King di Facebook (@sushikingasia) dan Instagram (@sushikingmalaysia).

Post a Comment

1 Comments