Find us on Facebook

Kod untuk buka Treasure Chest dalam hotel Legoland, cuba dapatkan harta karun dalam tu

Assalamualaikum. Okay janji dah lama nie, nak kena tunaikan sebab dah lupa pun. Kalau korang pernah menginap di Legoland Hotel, mesti korang dah tahu kat dalam setiap bilik ada disediakan satu Treasure Chest. Yang tak tahu tak pe, Fiza story yer apa yang ada dalam kotal harta karun nie dan macam mana nak dapatkan Legoland Hotel treasure chest code.  


Kod untuk buka Treasure Chest dalam hotel Legoland, cuba dapatkan harta karun dalam tu | Struggle juga nak cari jawapan walaupun ada cluenya. Mula-mula korang kena baca arahan dia, semua jawapan ada dalam bilik yang korang menginap tu.

Masa sampai tu memang dah start cari jawapan, yelah tak sabar jugak nak tahu apa la yang ada dalam kotak harta karun tu.


Malam tu, lepas mandi, relax-relax dan tenang, Fiza dengan Thaqif mula semua mencari jawapan. Tak sangka beberapa percubaan dah boleh dapat. Walaupun soalan dia agak keliru, tapi kami try and error. 


Dapatlah keychain comel nie. Boleh simpan sebagao cenderahati. Kalau nak beli pun satu tu dah harga RM20++ macam tu. Hadiah dalam treasure chest nie ikut harga bilik kita. Memandangkan bilik kami Kingdom Themed Room, hadiah dia pun ala-ala gini jelah. 




Hadiah tu memang biasa tapi kepuasan mendapat kod dan menyelesaikan masalah tu yang buat kami seronok. Bila dapat buka selak treasure chest tu. memang menjerit Thaqif dangan mama pun. Seronok betul. Ada rezeki nak stay hotel lain pula. Nak tengok hadiah apa yang ada dalam treasure chest tu. 

Wassalam. 

Post a Comment

0 Comments