Find us on Facebook

Kieslect Lady Calling Watch LORA | Jam tangan pintar terbaik untuk wanita dengan AI Voice Assistant serta user-friendly

Assalamualaikum. Sebut je "Call My Husband" atau “Play Music” kat jam tangan pintar, terus connect dengan smart phone. Kan gaya macam tu. Ishhh boleh ke? Mesti jam macam tu harga dia mahal kan. Nak beli pun kena pikir banyak kali nie. Tapi kalau korang nak pakai jugak, korang ikut Fiza pakai Kieslect Lady Calling Watch Lora, smart watch terbaik untuk wanita Malaysia.


Kieslect Lady Calling Watch LORA | Jam tangan pintar terbaik untuk wanita dengan AI Voice Assistant serta user-friendly | Wanita nie kalau nak nampak cantik dan bergaya bukan sahaja pada pakaian tau. Aksesori tambahan lain seperti beg tangan, kasut, subang, gelang semuanya perlu diambil kira. 

Kalau Fiza pula lebih fokus kepada pemilihan jam tangan sebab jam tangan nie penting. Kalau tak pakai memang terasa kekok. Kalau dulu banyak koleksi jam tangan biasa, sekarang nie lebih fokus pada smart watch.

Smart watch pun dah ada macam-macam jenama. Tapi korang mesti tiada lagi koleksi Kieslect kan. Rugilah kalau korang takde lagi. Lepas korang baca Kieslect Lady Calling Watch Lora review nie, confirm korang akan jatuh cinta. 

Dah la cantik, warna pun smart, memang tak menyesal la dapatkan smart watch nie lepas tengok review kat youtube. Tak sangka jenama Kieslect dah ada dalam pasaran Malaysia. Husband pun dah pakai Kieslect KS juga lepas tengok Fiza pakai Kieslect Lady Calling Watch Lora nie. Punyalah banyak fungsi yang bermanfaat dalam  Kieslect Smart Watch nie kalau korang nak tahu. 

Kieslect Smart Watch penuhi gaya hidup moden

Dengan menggabungkan teknologi wayarles termaju dengan reka bentuk bergaya dan pemahaman mendalam tentang permintaan pasaran, Kieslect telah memenangi beberapa siri anugerah reka bentuk antarabangsa, termasuklah Red Dot Design Award, iF Design Award dan German Design Award. 

Sejak 2017, Kieslect telah berusaha untuk membawa kehidupan baharu ke dalam industri dengan menghasilkan jam tangan pintar yang berkualiti dan bergaya. Kieslect sentiasa diilhamkan oleh kreativiti dan kepintaran. 

Hari ini, Kieslect menggaji 600 orang di seluruh dunia, menguruskan rangkaian pengedaran yang membekalkan lebih 5,000 retail outlets di lebih 60 negara.



Siri keluaran Kieslect Smart Watches

Untuk memenuhi keperluan dan pilihan pengguna yang pelbagai, Kieslect telah melancarkan siri jam tangan pintar yang berbeza. Setiap siri menawarkan ciri dan reka bentuk unik yang memenuhi gaya hidup dan gaya fesyen yang berbeza.

    1. Fashion Smartwatch 

Smart watch untuk lelaki, terdiri daripada Kieslect Calling Watch Ks, Kieslect Calling Watch Kr Pro dan Kieslect Calling Watch Kr, ketiga-tiga model ini dibina dengan world's third 2-in-1 core calling chip.

Untuk model nie, korang boleh check out https://www.kieslect.com/kieslect-calling-watch-ks/  


  2. Lady Smartwatch

Untuk Lady Smartwatch, Kieslect keluarkan jam tangan Kieslect Lady Calling Watch Lora yang mana ia lebih user-friendly untuk pengguna wanita. Tersedia dalam tiga warna terang iaitu Merah Jambu, Emas dan Ungu. Untuk Kieslect Lady Calling Watch Lora, Fiza lebih suka warna purple, nampak eksklusif dan penuh kewanitaan. Haa gitu.

Unboxing 
didatangkan dengan Princess Bling Strap


Kieslect Lady Calling Watch Lora berfungsi seperti di bawah :

  • 3D Full View Colorful Display

Display screen yang memberikan paparan yang jelas dan penuh, seperti kanta pembesar yang menjadikan font pada jam tangan kelihatan lebih besar dan jelas serta meningkatkan viewing experience.

  • Fadeless Aluminum Case

Didatangkan dengan reka bentuk bergaya dengan Aluminum Alloy case yang tidak pudar. Penampilan jam yang cantik menjadikan ia jam tangan sebagai aksesori yang mengagumkan, sesuai digayakan secara pakaian kasual dan formal sekaligus meningkatkan gaya keseluruhan korang.

  • Stable Bluetooth 5.2 Connection

Mempunyai stronger connectivity berbanding Huawei GT watch, bersama-sama pembesar suara dan mikrofon yang mampu memberikan bunyi crystal-clear phone calls serta lebih natural. Kieslect Lady Calling Watch Lora dapat menyampaikan bunyi yang fantastic apabila korang sukar untuk pick up panggilan terutamanya sewaktu memandu.

  • High Definition Music Playlist on Wrist

Kieslect Lady Calling Watch Lora boleh menyambungkan telefon pintar korang melalui Bluetooth 5.2 untuk mendengar lagu kegemaran korang semasa bersenam, mendaki atau ketika bersiar-siar.

  • 70 sports modes


Kieslect Lady Calling Watch Lora menawarkan banyak pilihan untuk semua wanita, termasuk pengiraan kalori dan kiraan langkah.

  • SPO2, Heart Rate, Sleep Monitoring


Kieslect Lady Calling Watch Lora lebih tahu keadaan kesihatan kita tau, berbanding diri kita sendiri.

  • Female Menstrual Reminder

Fungsi Female Menstrual Reminder sangat-sangat membantu mengingatkan  kita tentang hari-hari istimewa dalam bulan itu, boleh la standby apa yang patut. 

  • The 3rd 2-in-1 Core calling chip in the world
Dengan mengikuti Apple and Samsung, penggunaan kuasa bagi 2-in-1 chip adalah 30% lebih rendah daripada dual cip dan membolehkannya bersaing dengan 10 jam tangan calina nipis teratas dari segi hayat bateri. Pengguna Kieslect Lady Calling Watch Lora boleh menikmati panggilan jam tangan pintar yang pantas, stabil dan cekap tenaga.

Pengecasan Magnetic

Selain itu, ada banyak lagi fungsi yang terdapat dalam Kieslect Lady Calling Watch Lora seperti :


☞ Customizable watch faces
☞ Password Protection
☞ Find Phone
☞ Camera control
☞ Drinking reminder
☞ Calculator
☞ Stopwatch
☞ Alarms
☞ Timer
☞ Weather forecast
☞ Flashlight
☞ Built in Games
☞ IP68 Waterproof
☞ Quick message reply
☞ SOS


Kieslect Lady Calling Watch Lora Smart watch terbaik untuk wanita

Dalam banyak-banyak koleksi jam dan smart watch yang Fiza ada, Kieslect Lady Calling Watch Lora is the best. Dah la senang nak pakai sebab tali jam Kieslect Lady Calling Watch Lora nie jenis Quick Release Magnetic Strap. Senang nak pakai dan tanggalkan. Tapi bukan Kieslect Lady Calling Watch Lora je, semua smart watch Kieslect ada Magnetic Strap.


Dan kalau korang ada Kieslect Lady Calling Watch Lora nie, tak rasa macam ada satu jam tau, sebenarnya korang ada 2 jam sebab ia didatangkan sekali dengan Princess Bling Strap. Boleh  tukar gaya dengan band premium nie ikut kesesuaian majlis.


Memandangkan memiliki smart watch plus health monitoring bukan lagi trend sebaliknya ia keperluan, Fiza suka sangat dengan Kieslect Lady Calling Watch Lora. Kita boleh pantau kadar oksigen dalam darah, heart rate bila-bila masa je. Pendek kata, jam nie bukan sahaja untuk bergaya tetapi pada masa yang sama bantu pantau kesihatan kita. Health, fashion, fitness semua Kieslect Lady Calling Watch Lora cover. 

Duduk lama pun jam nie akan remind 
suruh bangun

Boleh pilih theme yang kita suka sama ada nak spin, list atau nest. Fiza suka theme spin, rasa macam main roda putar pula. 

Theme : Spin

Theme : List

Theme : Nest

Rugilah kalau korang tak dapatkan Kieslect Lady Calling Watch Lora yang cantik nie. Boleh disesuaikan mengikut OOTD kita setiap hari sama ada korang berpakaian kasual, sukan atau  fesyen / formal.

OOTD kasual 

OOTD formal

OOTD sukan

Video review Kieslect Lady Calling Smart Watch Lora



Beli Kieslect Lady Calling Watch Lora atau Kieslect Calling Watch Ks  dengan kod baucer

Jam secantik Kieslect Lady Calling Watch Lora mesti ada yang ingat harganya mahal kan. Lagi pulak smart watch. Bab harga korang jangan risau, memang sangat berbaloi. Lagi bertuah kalau korang dapat baca review Fiza nie. Siap ada baucer diskaun lagi.

Jom dapatkan Kieslect Lady Calling Watch Lora atau Kieslect Calling Watch Ks sebelum kehabisan stok kerana siapa cepat dia dapat. Istimewa buat pembaca juga, gunakan kod baucar di bawah untuk dapatkan potongan harga menarik.

Kieslect Lady Calling Watch LORA Bonus discount RM5 voucher: KIESLORA
Kieslect Calling Watch KS Bonus Discount RM10 voucher: KIESKS

______________________________________________________

Dengan rangkaian jam tangan pintarnya, Kieslect menawarkan pengguna pelbagai pilihan untuk memenuhi keperluan dan pilihan mereka. Kieslect kekal komited untuk menambah baik produk dan perkhidmatannya dan berdedikasi untuk meneruskan inovasi dalam industri smart wearables.

*KIESLECT menawarkan insurans jaminan gantian selama setahun untuk memberikan ketenangan fikiran kepada pelanggan. Dalam tempoh satu tahun pembelian, pelanggan boleh menukar mana-mana produk yang rosak (tidak termasuk aksesori) dengan unit yang serba baharu. Walau bagaimanapun, jika produk rosak kerana faktor manusia, KIESLECT berhak untuk tidak menggantikannya.

Untuk pembelian dan maklumat lanjut, boleh layari website serta laman sosial Kieslect di bawah.

Kieslect Official Selling Platform:

Shopee: https://shopee.com.my/kieslect.os


Kieslect Official Social Media Platform:

Facebook: https://www.facebook.com/Kieslect.MY
Instagram: https://www.instagram.com/kieslect_malaysia/
Twitter: https://twitter.com/KieslectMY
Lemon8: https://s.lemon8-app.com/s/NskchjxQQR


#kieslect #kieslectks #kieslectkrpro #kieslectlora #kieslectkr #kieslectmy #kieslectmalaysia #smartwatch #ladywatch #fashionwatch #health #fashion #fitness

Post a Comment

0 Comments