Suka Flavettes? Jom cuba Flavettes Effervescent Glamz, bantu naikkan keserian dan mencerahkan wajah

Assalamualaikum. Siapa tak kenal minuman tablet Flavettes Effervescent kan. Yang terbaharu, Flavettes memperkenalkan Flavettes Effervescent Glamz. Kebetulan muka tengah naik ruam teruk kat pipi, mujurlah boleh tutup dengan face mask je sekarang nie, tapi tak kan nak biar je. Fiza cari penyelesaian untuk mendapatkan Flavettes Effervescent Glamz, ia bukan tablet Effervescent yang biasa tapi ia mengandungi Vitamin C dan juga Kolagen.


Suka Flavettes? Jom cuba Flavettes Effervescent Glamz, bantu naikkan keserian dan mencerahkan wajah | Flavettes jenama Vitamin C untuk orang dewasa #1 di Malaysia tau dan kini telah melancarkan rangkaian produk penjagaan kulit Flavettes Nutriskincare untuk kulit yg cantik dan sihat. Ia diformulasi dengan 3 aksi unik L-Glutathione, Kolagen Peptida dan Vitamin C, jadi kulit akan lebih berseri, cerah dan anjal.
 
Didatangkan dengan tablet 15 atau 30 tablet, ambil 30 tablet boleh amalkan selama sebulan. Ambil satu tablet setiap hari sebagai rutin penjagaan kulit. Alhamdulillah, dah hampir 30 hari Fiza amalkan, memang nampak kesan kecerahan dan kulit makin anjal lagi. Yang penting ianya telah disahkan Halal oleh Jakim.




Nak lagi best, Fiza rendamkan tablet dalam air sejuk, minum waktu betul-betul dahaga pulak, memang terbaik. Rasanya sedap, rasa karbonat sikit dan sangat menyegarkan. Korang pun boleh cuba dapatkan tablet nie.


Tampil Be seri-seri Inside Out dengan Flavettes Effervescent Glamz. Beli kat shopee --> Flavettes Glamz Effervescent
 
#FlavettesNutriskincare #BeSeriSeriInsideOut 

Post a Comment

2 Comments