Find us on Facebook

Cetak pakaian dan lukisan kanvas ikut kehendak sendiri (customized) di Printcious.com

Ini bukan kali pertama Fiza menggunakan platform Printcious untuk mencetak dan mengabadikan kenangan dengan cara personalised gifts contohnya di cushions, magnet dan lanyard. Sebelum ini juga Fiza pernah cetak t-shirt dan juga mendapatkan lukisan kanvas hasil dari kerja tangan sendiri dengan hanya menggunakan platform Printcious.com.


Cetak pakaian dan lukisan kanvas ikut kehendak sendiri (customized) di Printcious.com | Sebelum Fiza nak cerita lebih lanjut mengenai apa yang kita boleh buat di Printcious.com, terlebih dahulu Fiza bagitahu bahawa Printcious adalah laman e-dagang yang khusus dalam mereka bentuk hadiah peribadi di mana sesiapa sahaja boleh mereka bentuk hadiah sendiri secara dalam talian. Ia sangat mudah untuk digunakan. Dengan kata lain, kita boleh dapatkan customized hadiah untuk diri sendiri atau boleh hadiahkan kepada yang tersayang.

Custom made T-Shirt Grafik yang hebat


Personalised t-shirts selalunya kita akan buat bila adanya event, hari keluarga, sambutan majlis hari jadi, tujuan selalunya untuk standardize kan pemakaian antara ahli yang terlibat dalam sesuatu upacara atau majlis.

Terdapat banyak koleksi t-shirt custom made di sini dengan material kain yang sejuk dan selesa untuk lelaki, wanita dan juga kanak-kanak.T-shirt khas ini adalah cara terbaik untuk mempromosikan jenama kita apabila diletakkan logo syarikat atau logo blog contohnya. Untuk pesanan juga, tidak ada jumlah minimum untuk membuat pesanan. Nak order satu boleh, nak order banyak pun boleh.


Kategori Pakaian (Clothing) untuk pilihan


Pelanggan boleh memilih untuk mendapatkan basic T-Shirts, T-Shirts (Front & Back), Long Sleeve T-Shirts dan juga pilihan untuk kanak-kanak T-Shirts (Kid).


Printcious x Shutterstock


Material kain yang digunakan adalah 100% Premium Cotton (ketebalan 180gsm) jenama GILDAN (Top apparel brand di USA). Kainnya memang selesa, sebab itu Fiza suka tempah t-shirt sedondon untuk famili di sini. Untuk design terkini, Printcious x Shutterstock direka untuk kain yang tahan cucian, tanpa mengecut atau terkoyak. Potongan lengan yang lebih lebar untuk memastikan lengan pemakai tidak tersekat serta mempunyai leher bergaris untuk keselesaan.


Didatangkan dengan saiz XS, S, M, L, XL, 2XL, 3XL, dan pilihan warna yang menarik iaitu putih, hitam, kelabu dan merah. Saiz cetakan pula adalah sebesar A4 atau 8.27 × 11.69 inches.


Memeriahkan Rumah dengan Cetakan Kanvas


Salah satu trend menghias rumah zaman sekarang adalah dengan mengadakan lukisan kanvas. Tak kisahkan kita nak gantungkan di dinding atau sandarkan sahaja atas almari, ia memang akan buatkan suasana rumah lebih ceria dan menarik. Tambah pula kalau kita pandai pilih design yang sesuai untuk diletakkan dalam rumah.

Di printcious.com kita bukan sahaja boleh pilih design yang yang dicadangkan (shop by collection) sama juga seperti t-shirt, tetapi kita boleh membuat cetakan kanvas sendiri dan satu-satunya di Malaysia. Ini pasti merupakan pilihan terbaik untuk memastikan kenangan kita kekal selamanya di kanvas.


Arabic Calligraphy dan lukisan keagamaan (Islam)


Mengambil reka bentuk dari Shutterstock designer, korang pasti akan terpegun dengan koleksi kaligrafi dan lukisan-lukisan seperti kaabah, Calligraphy of Quran Verse dan pelbagai lagi pilihan koleksi Islam yang terdapat di sini.

Ada 3 pilihan saiz iaitu square, landscape dan portrait dengan ketebalan 1cm / 0.39". Keistimewaan lukisan canvas di Printcious yang korang patut tahu antaranya :
  • Rangka yang digunakan juga berkualiti tinggi, tahan lama serta kukuh.
  • Mudah dibersihkan dan dilap
  • Cetakan berkualiti yang luar biasa (warna terang)
  • Mudah untuk digantung.
Ia juga ringan, jadi kita juga tak risau nak gantung di dinding. Sebabkan Fiza juga ada koleksi lukisan canvas dari printcious.com, apa kata korang pula dapatkannya, pasti korang akan puas hati.

Ayat seribu dinar, Fiza print di Printcious.com

Buat produk dengan rekaan sendiri di Printcious.com

Mudah kan untuk kita abadikan kenangan dan boleh juga hadiahkan buat mak abah di kampung. Hasil cetakan dan produk yang digunakan sangat berkualiti tinggi. Layari Printcious.com atau boleh terus ke pautan di bawah:


Pesanan untuk corporate gifts dan door gifts secara pukal (bulk order) juga turut disediakan. Layari je https://www.printcious.com/my/bulk-order

Post a Comment

9 Comments

  1. lama dh x mengoder kat printcious ni.. nnti nk terjah la..

    ReplyDelete
  2. cik en dah ada 5 helai koleksi t shirt buat di printcious ini..mmg berkualiti

    ReplyDelete
  3. Pernah order tshirt dia..mmg best material dia tp syg tshirt tu dh hlg xtau mana uhuk..

    ReplyDelete
  4. Memg best buat dekat sini. Pernah buat untuk bantal dan tshirt. Design sendiri mcm kita nak.. Hehehe. Lama tak ke sini ni

    ReplyDelete
  5. Kita dah pernah print canvas dekat sini. So far ok sangat.

    ReplyDelete
  6. Seronok dpt customize sendiri apa yg kita nak kan... Pernah buat dkt sini mmg terbaik

    ReplyDelete
  7. Oh yes! i order my t-shirt from them before, the quality and service memang bagus.

    ReplyDelete
  8. Bagus gak mcm2 blh design utk buat gift dan perhiadan rumah

    ReplyDelete