Find us on Facebook

Serbuk pencuci TOP Super Hygienic Powder dan cecair pencuci TOP Odour Buster Liquid Detergent bantu menghapuskan 99.9% bakteria

Assalamualaikum. Dalam musim pandemik yang masih belum berakhir, sangat penting untuk menjaga kesihatan dan kebersihan. Bukan persekitaran kita sahaja perlu bersih, baju kita pun wajib bersih, In Syaa Allah segala penyakit dapat dijauhi. 


Serbuk pencuci TOP Super Hygienic Powder dan cecair pencuci TOP Odour Buster Liquid Detergent bantu menghapuskan 99.9% bakteria | Menyentuh mengenai kebersihan diri, baju yang kita pakai juga perlulah sentiasa bersih dan wangi. Sebab itu dari dulu sampai sekarang Fiza masih setiap dengan cucian pakaian jenama TOP. 

TOP dari Lion Jepun terkenal dengan konsep kehidupan yang bersih menyeluruh dengan menggalakkan cucian pakaian yang lebih bersih, selesa dan kesejahteraan hidup yang lebih baik menerusi inovasi teknologinya. TOP Micro-Clean dengan teknologi Anti-Sebum menanggalkan kotoran ketara dan kotoran yang tidak kelihatan dengan berkesan. 


Serbuk pencuci TOP Super Hygienic Powder dan cecair pencuci TOP Odour Buster Liquid Detergent amat sesuai digunakan terutamanya pada musim pandemik kerana formulasi anti bakterianya mampu menghapuskan 99.9% bakteria* untuk perlindungan maksimum dan ia juga mempunyai wangian anti peluh berprestasi tinggi bagi menghilangkan bau hapak, bau peluh dan menanggalkan sebum yang terperangkap. 
Fiza juga nak war-warkan bahawa TOP akan menyumbang dua pelitup muka kain guna semula di samping kelengkapan kembali ke sekolah seperti pakaian seragam baharu, kasut, stoking, beg sekolah, set alat tulis, pensil warna dan buku latihan untuk setiap kanak-kanak. 

Sumbangan ini bertujuan menyuntik semangat kanak-kanak ini untuk hadir ke sekolah dan meringankan beban kewangan ibu bapa mereka serta meyakinkan ibu bapa ini bahawa anak-anak mereka dilindungi daripada pandemik. 


Kempen ‘Cerahi Kehidupan Bersama TOP’ sebelum ini juga telah mendapat sambutan baik pengguna TOP selama lima tahun kebelakangan ini. Oleh yang demikian TOP akan meneruskan kempen ini kerana menurut kata Pengurus Pemasaran Southern Lion Sdn Bhd (Bahagian Penjagaan Fabrik) Cik Ling Ai Li, tahun ini keperluan adalah lebih memerlukan.

Kempen ini selaras dengan Pelan Pembangunan Pendidikan Malaysia 2013-2025 yang menekankan pemulihan nasib pelajar Orang Asli menerusi kerjasama antara kerajaan dan swasta dalam mendekati ibu bapa dan komuniti bagi mengubah sistem pendidikan. Ia juga tepat pada masanya di saat negara sedang dilanda gelombang ketiga COVID-19. 

Dengan setiap pembelian produk TOP di pasaraya TESCO bermula 1 hingga 31 Disember 2020, RM 0.30 daripada setiap pembelian produk TOP akan disumbangkan kepada kebajikan anak-anak orang Asli bagi memenuhi segala persediaan dan persiapan mereka untuk kembali ke sekolah pada tahun 2021. Jom sama-sama support kempen ini. 

Untuk maklumat lanjut, layari http://www.southernlion.com.my atau hubungi talian khidmat pelanggan di 1800-88-0133. 

Post a Comment

6 Comments

  1. Tahniah top jayakan kempen bersama tesco

    ReplyDelete
  2. Musim musim hujan ni memang syu guna TOP je. Jemur dlm rumah pun x hapak. Bagus jugak kempen Top ni, sbg sumbangan kpd komuniti

    ReplyDelete
  3. Top merupakan salah satu, pencuci fav pakai kami sekeluarga. Wangi dan tak bau hapalk

    ReplyDelete
  4. Saya pun pengguna sabun Top! memang bagus dan wangi tu kekal

    ReplyDelete
  5. Saya pun pengguna sabun top bau dia wangi, baguslah ada kempen macam ni sangat membantu pada mereka yg memerlukan

    ReplyDelete
  6. I memang using top detergent so now they have this campaign jadi kita kena support lah.

    ReplyDelete