Find us on Facebook

Review Mesin kopi Arissto Premium Coffee & Tea | Rasa kopi setanding hotel taraf 5 bintang

Assalamualaikum. Cerita kedai kopi, Cerita kedai kopi, Tiada hakim tiada saksi, Cerita sensasi di kedai kopi. Siapa ingat lirik lagu nie? Lagu Cerita Kedai Kopi, nyanyian Malique dan DJ Fuzz. Tapi entry ini bukan pasal kedai kopi tapi pasal mesin kopi. Okay, coffee lover boleh ikut rapat-rapat. Fiza nak review mesin kopi best nie. Yang tak suka kopi pun tak de hal, tea atau minuman coklat boleh terus baca sampai habis. Mana tahu tiba-tiba jatuh cinta dengan kopi kan. 


Review Mesin kopi Arissto Premium Coffee & Tea  | Rasa kopi setanding hotel taraf 5 bintang  | Kopi bukan terhad pada kopi yang warna hitam sahaja tau. Tapi kopi ada macam-macam jenis dan rasa dan di brew dengan cara yang berbeza. Ikutkan kalau kita nak brew sendiri memang susah tapi dengan ada ARISSTO Premium Italian Coffee Machine, dalam masa 5 minit sahaja kita boleh sediakan kopi bertaraf 5 bintang. 


ARISSTO Italian Coffee Guaranteed Great Coffee From Italy 

Orang Itali terkenal dengan seni seperti reka bentuk perabot, bola sepak, teknologi kereta sport tetapi yang paling penting ialah Kopi Itali mereka. Sejarah Italian Coffee Craft berasal dari lebih dari seratus tahun yang lalu dan telah memikat berjuta-juta orang di seluruh dunia dari dulu hingga sekarang. . Oleh itu, Itali dikenali sebagai World Capital of Coffee



ARISSTO Premium Italian Coffee Machine 

ARISSTO Coffee, setiap rasa adalah resipi kopi yang unik dan hebat yang dihasilkan oleh ARISSTO Coffee Master. Dari pemilihan kacang, campuran, hingga memanggang, ia dibuat 100% dan dihasilkan di Itali. Master kopi memilih biji kopi berkualiti terbaik termasuk biji Arabica yang ditanam di kawasan pergunungan tinggi 2000 meter dan di atas permukaan laut dari kawasan penghasil kopi terkenal di dunia seperti Brazil, Columbia, Costa Rica, Guatemala, Togo, Kenya dan Ethiopia. 

Kemudian di Itali, pelbagai rasa ARISSTO Signature yang unik dikembangkan menggunakan proses pemanggangan kopi tradisional Itali yang berusia lamanya.




Setiap rasa 100% semula jadi, tanpa bahan tambahan dan pengawet tiruan. Resipi kopi Kapsul ARISSTO yang dibuat oleh ARISSTO Coffee Master, apabila dimasukkan ke dalam mesin kopi wap bertekanan tinggi, diikuti dengan menekan butang, siapkan secawan kopi yang kaya dan beraroma hanya dalam 30 saat. Itulah kualiti kopi yang dijamin setanding dengan kopi yang ditawarkan di hotel-hotel 5 bintang.


Harga kapsul dari serendah RM1 sahaja

Jangan tak percaya, harga satu kapsul Arissto serendah RM 1. Harga memang murah dan mampu milik. 

Koleksi kapsul Fiza sekarang

Menu Coffee dan Coklat

Dengan menggunakan kapsul kopi ARISSTO sebagai asas dan bersama sedikit kreativiti, kita boleh membuat pelbagai minuman seperti Espresso, Cappucino, Latte, Milk Chocolate, Mocha, Ice Coffee, Affogato dan macam-macam lagi. 

Menu Tea

Kapsul teh arissto boleh dibancuh sehingga 3 kali untuk rasa teh yang berbeza. Antara menu teh yang boleh disediakan adalah seperti iced black tea with mint, passion fruit black tea with honey, rose tea latte, rose tea with honey dan pelbagai lagi menu teh mengikut kreativiti kita sendiri.








Terbaharu ARISSTO Bakery

Hanya panaskan dalam oven atau air fryer selama 5 minit, dah boleh enjoy makan 5-Minute Oven Fresh Bread. Istimewa sangat sebab resipi roti ini dicipta oleh Chef Le Cordon Bleu dan hanya menggunakan premium French T55 flour dan French AOP butter. 

ARISSTO Bread Revolution


ARISSTO Bread Revolution adalah Revolutionary 5-Minute oven fresh technology. Ia juga 

100% Premium Ingredients
100% Natural Healthy Ingredients
100% No Artificial Ingredients or Preservatives

Rasanya sedap kerana menteganya original yang dihasilkan di Perancis dan memenuhi standard kualiti tertinggi dan traditonal.


Sebab ada ARISSTO Bread Revolution, hari-hari kami sarapan pagi atau minum petang ala Perancis. Macam-macam jenis kopi Fiza dah pandai buat.. nk apa? Cappucino? Latte? Mocha? semua hujung jari jer tau. Dari yang tiada layer sampai berlayer-;ayer semua dah pandai sebab guna Arissto Coffee Maker.

Jadi, kalau korang berminat nak ada mesin kopi di rumah? Boleh daftar sebagai terus sebagai ahli di sini: Arissto Malaysia

Apa manfaat yang korang akan dapat bila mendaftar? Ini dia..

12 assorted capsules of ARISSTO Premium Coffee & Tea
30 Days Free Usage of ARISSTO Capsule Machine 

Revolutionary Coffee and Tea Capsule Technology

Setanding dengan hotel 5 bintang
Harga kapsul dari serendah RM1
Bayaran sewa mesin kopi: Hanya RM1 / bulan
Tiada sebarang ikatan dan boleh batalkan sewaan bila-bila masa

Hanya dengan bayaran pendaftaran RM1 dan pos penghantaran RM19 (Semenanjung Malaysia) dan RM39 (Sabah dan Sarawak)!!

Senang cerita dengan RM 20, korang boleh dapat mesin kopi ini dan manfaat yang ada kat atas.

Cepat DAFTAR SEKARANG!! Boleh buat kopi layer2 yang sedap ala cafe dan hotel bertaraf 5 bintang. Nak lagi faham dan info lanjut layari Arissto Coffee

Post a Comment

3 Comments

  1. aduh tempting nye semua tu fiza... kinah tengok fiza pun dah macam barista dah hehhe

    ReplyDelete
  2. Kopi terbaik semestinya Arissto Premium Coffee & Tea

    ReplyDelete