Find us on Facebook

Memasak lebih mudah dengan AYA ready-to-cook sauces and pastes dari AYA Real Food

Assalamualaikum. Alhamdulillah setelah seminggu tak update, hari ini Fiza kembali untuk update. Tapi sebelum itu Fiza nak luahkan rasa sedih memandangkan sudah 24 jam akaun Instagram diblock dan ia amat merunsingkan Fiza. Mana tak nya, ada task dari client yang perlu Fiza selesaikan. Kalau setakat posting untuk peribadi Fiza tak la risau, tapi kalau berkenaan dengan review memang Fiza agak stress sedikit. Terpaksa tunda posting sehinggalah tak tahu bila boleh guna IG seperti biasa. Habis dulu cerita itu. 


Memasak lebih mudah dengan AYA ready-to-cook sauces and pastes dari AYA Real Food | Lupakan dulu pasal IG, Fiza nak share pasal sos serbaguna keluaran AYA Real Food yang mana ia memudahkan kerja memasak untuk suri rumah di dapur. Bukan apa dalam masa 20 minit sahaja, kita boleh sediakan makanan yang sedap dan lazat untuk keluarga. 


Apa itu AYA?

AYA disokong oleh pengalaman industri selama bertahun-tahun, yang berasal dari syarikat pembuatan makanan bebas dari negara sendiri yang berpusat di Taiping, Perak dan beribu pejabat di Kuala Lumpur. Produk dan kilang pembuatan kami mempunyai sijil HACCP, dan juga disahkan Halal oleh Jabatan Kemajuan Islam Malaysia (JAKIM).

Antara produk AYA mengikut kategori seperti makanan Ready to Cook, Mini Packs, Large Packs, Bundle Packs, AYA Care Packs, #StayAtHome Packs, #KitaJagaKita Packs dan Accessories. 


AYA Care Packs untuk masa terhad

AYA Care Packs mengandungi 2 pek mini Aya Real Food pilihan kita sendiri, reusable 
face mask, spray sanitizer 100ml & 3 make p:rem samples.


AYA Care Packs


Sos serbaguna AYA Seafood Cook Out dan Karashi Bilis
 
Seafood Cook Out boleh digunakan dalam perapan, sup, sos dan lain-lain. Kalau Karashi Bilis nie kunyah macam tu pun dah sedap. Boleh juga dimasukkan dalam masakan yang ada ikan, daging, ayam dan sayuran. 

AYA Real Food tahan lama di dalam peti sejuk selama 3 hari, peti sejuk tahan 3 bulan. Ia juga tidak mengandungi:

MSG
TANPA pengawet
pewarna tiruan

Ia juga bebas gluten dan vegetarian. Kalau tak tahu nak masak macam mana, dalam kotak bungkusan pun disediakan resipi mudah.  



Resepi Spaghetti Seafood Cook Out dengan Karashi Bilis

Bahan-bahan :

Pasta (celur sehingga lembut)
AYA Seafood Cook Out
AYA Karashi Bilis
Tomato
Minyak Zaitun
Bawang putih (ketuk)
Garam 

Cara-cara:

1. Masukkan sedikit minyak Zaitun dan bawang putih yang diketuk.
2. Tumiskan sedikit AYA Seafood Cook Out.
3. Masukkan AYA Karashi Bilis dan pasta yang telah dicelur.
4. Masukkan tomato, garam secukup rasa, dan sedia untuk dihidang.

Mudah dan cepat


Rasa kriup-kriup ikan bilis yang rangup


Boleh juga dimakan begitu sahaja


Rangup dan sedap


Sos AYA nie memang serbaguna, selain menu yang Fiza sediakan, korang boleh sediakan menu sendiri ikut kretiviti sendiri. Karashi Bilis tu kalau nak makan dengan nasi kosong panas-panas pun boleh. Tiada masalah.

Reusable face mask, spray sanitizer 100ml & 3 make p:rem samples



Produk AYA boleh didapati di Lazada, Shopee, GrabMart & Happy Fresh dan juga melalui website www.ayarealfood.com Untuk masa terhad AYA Real Food ada pek AYA Care Package. Guna je kod promo khas AYACARES (semasa pembayaran) di (https://ayarealfood.com/product/aya-care-pack/

Kerja memasak lebih mudah dengan AYA Real Food.

Wassalam.

Post a Comment

0 Comments