Pedas tak Extra Spicy ayam goreng MCD?

Assalamualaikum. Pedas ke tak korang perlu cuba sendiri kot sebab level pedas setiap individu memang lain-lain. Kalau tanya pendapat Fiza, jawapannya PEDAS tapi pedas itu banyak pada bahagian luar tepung. 

Extra Spicy ayam goreng MCD
Walaupun pedas masih perlukan sos cili sebab isi dalamnya tak pedas sangat dan tawar. Bila makan dengan sos cili barulah jadi extra pedas. 

Sedap dan berapi. Meleleh juga air mata bila makan. Fiza memang tak dapat nak habiskan sebab pedas ditambah dengan sos cili. Kalau makan tak ada sos cili tak sedap pula.

Korang kalau nak tahu macam mana pedasnya, boleh la pergi beli yer.

Wassalam.


Post a comment

3 Comments

  1. Yang spicy biasa tu pun pedas giler inikan pula yang triple pedas..bocor perut akak kalau makan..

    ReplyDelete
  2. xberani nk try yg ni sbb tkot sakit perut.. haha
    kalo yg spicy bse tu pon dh rs pedas..
    sy ni xleh mkn pedas sgt..

    ReplyDelete
  3. huhu bab pedas2 kak ana surender awal2 fiza :)

    ReplyDelete