Pekena cendol di Cendol Bakar, Kuala Selangor

Assalamualaikum. Lama juga tak pekena cendol. Selalu Fiza makan cendol yang dijual di lori yang parking tepi-tepi jalan. Kali ini, Mr. Hubby bawa kami merasa cendol bakar di Kuala Selangor. 

Cendol biasa 

Lempeng pisang

Dua menu ini kalau makan dalam cuaca yang panas memang terbaik. Kalau korang singgah ke Kuala Selangor, jangan lupa singgah Cendol Bakar. Kalau malas turun kereta, mereka juga menyediakan kemudahan pandu lalu. 

Wassalam.

Post a comment

7 Comments

  1. Ala.. x berjaya lagi singgah ke sini..
    Nak kena ajak encik suami nie..

    ReplyDelete
  2. syoknya kalau dapat rasa cendol bakar..kat sini macam xde dengar lagi

    ReplyDelete
  3. pernah nak g, tapi belum sempat..hahaha..nmpk sedap je lempeng...syok makan panas!

    ReplyDelete
  4. Pns2 ni memg sdp pekena cendol slurpppp

    ReplyDelete
  5. Wow hebat siap ada servis pandu lalu.. sedapnya tengok lempeng pisang tu fiza..lama tak makan..😋

    ReplyDelete
  6. nyum nyum .. dah hmpir stahun xmkn/minum sejuk2 ni. nmpk nyummy ABC tu ! =D

    ReplyDelete