Demam

Assalamualaikum.. macam mana dengan puasa korang.. lagi 4 hari je lagi nak raya.. Fiza pula dah 3 hari demam.. Niat nak buat popia nestum hari minggu lepas tercapai satu balang jer.. apa nak buat.. tiba2 je demam.. huhu.. mula2 sakit tekak, lepas tu demam.. sekarang nie duk selsema pula.. risaunye berjangkit kat baby.. 
Fiza still kerja hari nie... tak nak ambil MC sebab esok je lagi sehari nak kerja.. bertahan jer.. settle semua baru la boleh bercuti dengan tenang..
sempat selfie.. huhu
Doakan Fiza cepat sembuh yer.. 
Sakit itu ujian, ujian itu penghapus dosa..
Alhamdulillah...
Wassalam 

Post a comment

2 Comments

  1. sama la..saya pun tak sihat ni..tapi masih kuat jugak la..kalau skait sampai terbaring tu lagi teruk..kan??harap2 minggu ni dapat siapkan kuih raya semua..heheh..

    ReplyDelete
  2. Get well soon ye. Mmg tak seronok kalau demam time raya. Tak puas nk melantak sebab selera makan ke laut. Ehhhh.
    Haha

    ReplyDelete