Selamat Hari Raya 2014

Assalamualaikum.. dah lama Fiza tak jenguk blog Fiza nie... rindu sangat pada korang semua.. Fiza tak kemana pun.. cume Fiza alami masalah tak boleh tenung komputer lama2.. apatah lagi nak BW.. buat kerja pun kejap2 berhenti.. pastu tidur.. hehe... penat betul badan..

Hari nie Fiza di opis, tak tahu nak buat apa.. tetiba teringat pada kawan2 kat blog.. tak terlambat lagi untuk Fiza mengucapkan Selamat Hari Raya, Maaf Zahir dan Batin.. terima kasih kerana sudi berkawan dengan Fiza di alam maya nie dan diharap persahabatan ini berkekalan...



Post a comment

20 Comments

  1. Assalamualaikum dan salam aidilfitri,maaf zahir batin Fiza...

    ReplyDelete
  2. Selamat hari raya kak Fiza :)

    ReplyDelete
  3. mungkin fiza dlm keadaan bru mengandung kot.. hehe. selamat hari raya juga buat fiza. semoga persahabatan berkekalan

    ReplyDelete
  4. assalamualaikum.. salam syawal.. :)

    ReplyDelete
  5. salam. selamat hari raya sis :)

    ReplyDelete
  6. Selamat Hari Raya juga Fiza.

    Samalah dengan saya. Hari ini baru nak on balik balik blog. Lama dah tinggalkan. =)

    ReplyDelete
  7. Selamat Hari Raya, Fiza... :)

    ReplyDelete
  8. Assalamualaikum fiza, jaga kandungan baik2 ye. hehehe *selamat hari raya aidilfitri, maaf zahir dan batin

    ReplyDelete
  9. Selamat Hari Raya Aidilfitri Fiza... Kad raya Fiza dah sampai pagi tadi. Thanks yer ^_^

    ReplyDelete
  10. lamanya tak dgr khabar fiza..salam aidilfitri juga buat fiza

    ReplyDelete
  11. Sekali-sekala datang juga jengah ke sini. Semoga segala-galanya baik-baik aje Fiza. =)

    ReplyDelete
  12. selamat hari raya.. hari ni last raya.. hehe

    ReplyDelete
  13. selamat hari raya.. hari ni last raya.. hehe

    ReplyDelete
  14. mmg lama sgt dah kamu tak jenguks dan tak updates...

    ReplyDelete