Bercuti di Cameron Highlands : Pelbagai jenis tanaman dan bunga terdapat di Cactus Valley, Cameron Highland

Assalamualaikum.. Kalau ke Cameron Highland, jangan lupa singgah di Cactus Valley yang terletak di Brinchang. Pelbagai jenis kaktus dan tanaman bunga terdapat di sini. Kita dapat lihat di samping tu bagi peminat kaktus, boleh la membeli.







Selain itu juga, ada penanaman sayur salad yang segar. Tengok pun dah rasa nak kunyah je daun salad tu, sebab nampak sedap.. hehe


Kat cameron nie, merata tempat ada jual fridge magnet.. cume pilih jer.. kakt Cactus Valley nie pun ade jual.



Cactus Valley also have the most comprehensive variety of plants and foliage including roses, calla lily impatiens, fuchsia, ananas, camellia, hibiscus, rhododendron, bird of paradise, glory bush, clivia miniata, peaches, hippeastrum, geranium, coleus, gerbera, oncidium and many other. Varieties of apple trees, passion fruit plants are also cultivated here. These items planted here are also available for sale. sumber

Wassalam.

Post a comment

0 Comments