Betul ke Leedee selamat untuk diamalkan dan boleh bantu kawal berat badan?

Assalamualaikum. Ada tak di kalangan pembaca fizaizawa.com yang masih boleh pakai baju saiz zaman anak dara dulu? Kalau ada yang masih muat memang Fiza salute habis. Sebab kebanyakkan wanita berkahwin nie, kalau dah mula bersalin, nak dapat berat badan macam dulu memang agak struggle sikit. 

Bukan tak boleh, tapi bergantung pada disiplin diri. Macam Fiza sendiri la, target nak dapat berat badan 55 pun jadilah, sampai ke sudah tak capai-capai. Makin naik adalah. Nampak macam angan-angan kosong kan tapi sebenarnya masih belum terlambat.


Betul ke Leedee selamat untuk diamalkan dan boleh bantu kurangkan berat badan? | Seperti mana kita tahu, Malaysia antara negara yang tertinggi mengalami masalah berat badan berlebihan dan juga obesiti. Kebanyakkan mereka juga telah mencuba pelbagai cara diet dan juga pemakanan berdiet tetapi mereka tidak sedar sebenarnya punca susahnya turun berat badan adalah disebabkan nafsu makan yang tinggi dan susah untuk dikawal.

Disebabkan itu, Fiza mengamalkan Leedee iaitu makanan tambahan yang berasaskan Jus Nenas Brazil dan Manga Afrika bagi membantu mengawal berat badan manakala Jus Buah Pic bagi bantu mencantikkan kulit. Jom baca review Leedee, betul ke selamat nie?



"Kurus macam Leedee"

Leedee adalah produk makanan tambahan berupa Serbuk Sachet (Leedee Pinepple) dan Jus Sachet (Leedee Tox Peach) dan telah pun 3 tahun berada di pasaran sejak 2018. Selaku Pengarah Urusan Nadd Empire Sdn Bhd, Puan Naomi Nadia menjelaskan bahawa Leedee Pineapple adalah makanan tambahan yang berasaskan Jus Nenas Brazil dan Manga Afrika manakala Leedee Tox Peach pula adalah makanan tambahan yang berasaskan Jus Buah Pic, Markisa dan Pir.

Jom kurus macam Leedee

Leedee diformulasikan dengan bahan seperti Garcinia Cambodia yang mampu untuk mengawal selera makan. Selain daripada itu, Mangga Afrika juga bagus dalam pembakaran lemak.  

Gabungan diantara produk Leedee Pineapple dan Leedee Tox Peach ini mampu memberi kesan penurunan berat badan yang maksimum dan sangat berkesan. Leedee juga adalah jus makanan tambahan yang bukan tergolong dalam ubat-ubatan atau pil kurus, tetap Leedee adalah makanan tambahan yang mempunyai bahan yang boleh membantu mengawal selera makan.


Leedee Pineapple Juice

Berasaskan Jus Nenas Brazil dan Manga Afrika

Seperti yang kita tahu, buah nenas yang terdapat di dalam produk Leedee Pineapple sangat bagus dalam diet kerana ia mengandungi tinggi fiber. Leedee Pineapple adalah makanan tambahan yang berasaskan Jus Nenas Brazil dan Manga Afrika sebagai bahan utama bersama campuran makanan Raspberry Ketone, Hoodia, Bitter Orange, dan fructose adalah gula yang dikenali sebagai gula buah kerana ia terdapat dalam banyak buah-buahan.

Kelebihan Leedee Pineapple Juice


Terdapat gabungan 5 bahan terbaik dalam jus ini antaranya adalah Nenas, Garcina, Mangga Afrika, Raspberry Ketona dan Hoodia. Gabungan kesemua bahan terbaik ini memberikan kelebihan dan manfaat kepada mereka yang mengamalkannya seperti :

- Membantu mengawal selera makan
- Membantu menurunkan berat badan
- Meningkatkan metabolisma
- Membantu meningkatkan kesihatan dan kecantikkan kulit.
- Mengandungi vitamin C ( 200mg)
- Sentiasa kenyang dan bertenaga
- Tidak perlu senaman yang ekstrim
- Tidak perlu mengamalkan diet yang ketat

Comel je gambar nenas tu

Senang nak consume bila paket kecil-kecil macam nie


Cara pengambilan - Leedee Pineapple Juice

Dalam satu kotak Leedee Pineapple Juice mengandungi 10 sachet. Ambil 1 sachet 30 minit sebelum atau selepas sarapan.


Boleh dimakan terus atau dibuat bancuhan

Bagi yang mengalami masalah gastrik disarankan untuk mengambilnya 30 minit selepas sarapan pagi.

Boleh dibancuh dengan air atau diminum terus dari sachet.

Amalkan 1 sachet setiap hari


Banyakkan pengambilan air masak atau air putih untuk bantu mempercepatkan lagi proses pembakaran lemak.


Amalkan langkah-langkah berikut bagi memastikan keberkesanan Leedee Pineapple Juice : 

Rasa?

1. Pastikan air masak cukup 1-2 liter sehari.
2. Jangan ambil terlalu banyak minuman berkafein.
3. Kurangkan minuman berais.
4. Pastikan cukup tidur.
5. Makan kerap tapi dengan kuantiti yang sedikit.

Panduan dan fakta nutrisi


Leedee Tox Peach

Berasaskan Jus Buah Pic, Markisa dan Pir

Buah Pic dan buah pir yang terdapat dalam Leedee Tox Peach pula mengandungi tinggi fiber berfungsi untuk detox badan dan membuang toksin dalam badan yang mana menjadi punca kepada susahnya turun berat badan. Leedee Tox Peach adalah makanan tambahan yang berasaskan Jus Buah Pic, Markisa dan Pir sebagai bahan utama bersama campuran Vitamin C dikenali sebagai makanan tambahan antioksida dan untuk kecantikan kulit.


Kelebihan Leedee Tox Peach

Terdapat gabungan 5 bahan terbaik dalam jus ini antaranya adalah Peach Juice, Passion Fruit, Pear, Giarana Seed dan Aloe Vera. Gabungan kesemua bahan terbaik ini memberikan kelebihan dan manfaat kepada mereka yang mengamalkannya seperti :


- Membantu melawaskan tanpa sakit perut yang memulas
- Membantu masalah sembelit
- Membantu mengurangkan toksin dalam badan
- Membantu mengurangkan berat badan
- Mencantikkan kulit
- Mencergaskan badan yang lesu
- Mengandungi Vitamin C

Cara pengambilan - Leedee Tox Peach

Dalam satu kotak Leedee Tox Peach mengandungi 10 sachet. Ambil 1 sachet sebelum tidur pada waktu malam.

Untuk rasa yang lebih sedap, simpan dalam peti sejuk sebelum consume.

Berbentuk sachet mudah minum

Amalkan 1 sachet sehari

Sedap rasa masam-masam manis


Amalkan tip-tip berikut bagi memastikan keberkesanan Leedee Tox Peach :

1. Bagi yang mengalami masalah sembelit, disarankan untuk mengambil 1 sachet setiap hari atau 2 hari sekali (bergantung kepada keperluan badan seseorang individu)

2. Cukupkan pengambilan air masak atau air sejuk untuk mempercepatkan lagi proses pembakaran lemak.

Minum sejuk lagi sedap

Panduan dan fakta nutrisi


Kenapa Leedee tidak dijual di Farmasi?

Leedee didaftarkan sebagai jualan online, jadinya ia tidak masuk ke termasuk farmasi dan drugstore lain. Ia hanya boleh boleh didapati dan dibeli melalui secara online atau agen yang berdaftar.


Jadi bahaya ka tidak Leedee nie?

Leedee ni adalah satu brand, dan ia adalah supplements / makanan tambahan yang dihasilkan bagi membantu orang-orang yang mengalami masalah berat badan atau mempunyai masalah pembuangan.
Jadi sebenarnya bukan soal Leedee selamat atau tidak, soalan sebetulnya adakah supplements selamat atau tidak.

Berikut adalah certificate yang dikeluarkan terhadap produk Leedee.

Kelulusan Produk Leedee

Leedee juga telah mendapat surat BKKM iaitu dibawah Pengkelasan Makanan dan bukan dibawah ubat-ubatan yang perlu didaftar dibawah ubatan. Selain daripada itu, Leedee juga telah mendapat kelulusan Ujian Makmal dari Negara Singapura iaitu ALS dan menunjukkan Leedee terbukti bebas dari bahan terlarang Sibutramine.


1. Laporan pengkelasan produk leedee (Malaysia)



2. Laporan kelulusan ujian makmal (Malaysia)



3. Laporan ujian makmal bebas sibutramine (Malaysia)



4. Laporan ujian makmal bebas sibutramine (Singapore)




Testimoni pengamal Leedee

Selama 3 tahun produk Leedee dalam pasaran, telah banyak membantu orang ramai untuk mendapat badan yang mereka impikan, malah ada juga yang menyatakan badan jadi lagi sihat!


Lampiran feedback customer 1

Lampiran feedback customer 2

Lampiran feedback customer 3

Lampiran feedback customer 4

Lampiran feedback customer 5

Lampiran feedback customer 6


Biar Korang Semua Tahu Bahayanya Consume Leedee

Dengar juga ada orang makan Leedee ni tak turun berat la, makan 2 sachet bertambah lapar la, baru consume tak habis sekotak lagi heart beat laju la…betul ke semua tu? Okay la, korang boleh tengok sendiri testimoni pengamal Leedee, baru tahu betapa bahayanya Leedee nie. 


Testimoni Kak Nora 

Kak Nora penghidap penyakit kencing manis & darah tinggi. Tahap kencing manis kak Nora ni boleh tahan tinggi jugak SAMPAI PERLU CUCUK INSULIN untuk menstabilkan tahap GLUKOSA dalam darah.




Konsisten, In syaa Allah nampak hasilnya

Bagi Fiza sendiri, tak kisahlah kalau hendak amalkan apa-apa suplement sekali pun, yang penting adalah konsisten dan disiplin. Sebab sesuatu produk yang dikeluarkan tidak kisahlah tempatan atau produk luar, kita perlu ikut panduan yang ditetapkan. 

Paling penting, perbanyakkan meminum air masak, makan makanan yang berkhasiat dan paling penting cukup tidur. Sebab kalau nak sihat, amalan pemakanan dan senaman juga penting. Mana ada perkara yang kita hajati akan kita dapat dengan hanya duduk dan goyang kaki. Segalanya memerlukan usaha, tekad dan doa.


Dapatkan Leedee secara online atau agen 

Produk Leedee sesuai di makan bagi lelaki dan perempuan dari peringkat awal remaja 15 tahun dan ke atas, dewasa hingga yang telah berusia yang mempunyai badan yang sihat tanpa sebarang penyakit kronik.


Leedee juga telah meluas ke seluruh negara jiran seperti Singapura dan juga Brunei. Leedee Pineapple berharga RM89.00(sm) RM92(ss) dan Leedee Tox Peach berharga RM79(sm) RM82(ss) setiap satu dan boleh dibeli melalui talian dan agen.

Untuk keterangan lanjut hubungi Nadd Empire Sdn Bhd 017-6797270 /          017-6790191 En Syafiq

Untuk maklumat lanjut sila layari laman web www.leedee.my

Instagram : @leedee.hq
Facebook : Leedee Online HQ

#KurusMacamLeedee
#Leedee

Post a Comment

10 Comments

  1. Sally pun mmg puas hati sgt guna Leedee neh...tak menyesal la cuba!

    ReplyDelete
  2. Best nya, dah la ada approval kkm

    ReplyDelete
  3. Sesuai namanya, selim mcm lidi. Leedee tox peach to packaging dia is lawa.. ☺️

    ReplyDelete
  4. Bab bantu kawal berat badan ni yg best ni..

    ReplyDelete
  5. Sejak pkp dok terperap je kat rumah. Keja makan tv tido je..membam dah badan ni, boleh lah cuba nanti

    ReplyDelete
  6. Bila ada lab certificate lebih rasa yakin nak consume kan. Testimoni pun semua positif sangat.

    ReplyDelete
  7. Banyak kelebihan produk ni. Macam best yang peach tu. Boleh buangdetox

    ReplyDelete
  8. Iza pun ada try ni jugak. Dua-dua sedap!

    ReplyDelete
  9. Baru 1st time dengar brand ni...ada approval KKM tu kira ok tu. Tak perlu was-was dah

    ReplyDelete
  10. I like leedee pineapple and tox peach, both taste good also

    ReplyDelete