Find us on Facebook

Shopee 2.2 CNY Sale banyaknya diskaun dan kod promo, siapa tak guna rugi

Assalamualaikum. Semalam ada la tengok video pekerja kurier mengendalikan barang-barang kat gudang dorang. Lepas itu, banyakknya lori kurier yang keluar hantar barang. Bila tengok video itu, rasa macam terharu je tengok dorang buat kerja. Semuanya demi memenuhi kehendak pelanggan yang membeli secara online. Tambahan pula PKP 2.0 nie, memang ramai la yang duduk rumah, beli online je. Termasuklah Fiza sekali. Hari-hari ada je nak membeli. 


Shopee 2.2 CNY Sale banyaknya diskaun dan kod promo, siapa tak guna rugi | Membeli-belah secara online tak salah dengan syarat tidak membazir dan ingat beli sebab keperluan. Sebab itu Fiza paling suka beli waktu adanya promosi besar-besaran dan paling best bila ada diskaun dan free shipping. Mana lagi platform beli belah secara online yang paling best. Mestilah di Shopee Malaysia.

Kod Promo 1

Nestle MILO Activ-Go Chocolate Malt Powder (2kg) --> Link here


Kod Promo 2


Dengan murah hati juga Fiza nak kongsikan beberapa kod promo untuk New Customer dan juga existing customer, korang boleh guna kod promo ini sewaktu pembelian dan jangan lupa aktifkan Shopee Pay korang. Bila ada shopee pay lagi mudah nak buat pembayaran dan kebanyakkan free shipping akan diaktifkan apabila korang menggunakan Shopee Pay. Ingat tu.


Topup Shopee Pay, berpeluang untuk menyertai lucky draw. 


Kod Promo 3



Jom sertai Giveaway A1 x Shopee 


Berita gembira nie, Shopee_MY’s Sale kini kembali dengan 2.2 CNY Sale. Menariknya A1 x Shopee akan mengadakan diskaun MEGA semasa kempen ini berlangsung.

Fiza dah rasa A1 Spicy Dried Noodles, memang sedap dan kita boleh adjust pedas tu.. Jadinya, kalau korang memang tahan pedas, boleh la dapatkan pedas yang maximum. Mi A1 boleh dibeli di App Shopee. Guna je link kat bio tu.

Guna promo kod : A1AKKOL to get RM6 off with min spend of RM40

Korang pun boleh rasa juga sebab Fiza nak bagi FREE je. Bukan 1 tapi 2 sets A1 Spicy Dried Noodles (total 8 bungkus macam dalam gambar)


2 bungkus A1 Spicy Dried Noodles akan diberikan kepada follower bertuah


Sedap dan pedas

Kod promo pun Fiza dan bagi, giveaway pun ada, datang la meriahkan GA tu yer sebabnya tarikh tutup tiada lagi. Yang pastinya Shopee 2.2 CNY Sale sedang berlangsung dari 11 Januari sehingga 13 Februari 2021. Dapatkan banyak lagi tawaran menarik di Shopee Malaysia.


#ShopeexA1 #Shopee22CNYSale #ShopeeAmbassadorMY #ShopeeMY
 

Post a Comment

1 Comments