Find us on Facebook

Maybelline Color Sensational Bold Matte [Mat 6 Red] dengan harga yang berbaloi di Lazada Malaysia

Assalamualaikum. Sempena Birthday Lazada yang ke-6 pada bulan lepas, mereka telah membuat jualan pemotongan harga sehingga tak tercapai dek akal.
Fiza juga tidak melepaskan peluang untuk membeli belah di Lazada dan berkebetulan memang mencari beberapa barang untuk kegunaan diri sendiri dan suami.
Antara barang yang Fiza dapatkan adalah KARRIMOR RUN BACKPACK (BLACK) dan KARRIMOR SHORT SLEEVE RUN T SHIRT MEN (CLASSIC BLUE). Ini khas untuk suami yang akan pergi bercamping pada pertengahan bulan April.
KARRIMOR RUN BACKPACK (BLACK)
KARRIMOR SHORT SLEEVE RUN T SHIRT MEN (CLASSIC BLUE)
Untuk Fiza sendiri, mana nak dapat lipstik Maybelline Color Sensational Bold Matte [Mat 6 Red] dengan harga RM 11.16. Warna yang lama sudah Fiza cari. Rembat terus di Lazada.
Maybelline Color Sensational Bold Matte [Mat 6 Red] 
 
Warna yang menawan memang I like.
Barang sampai dalam keadaan yang baik dan servis pula tidak mengecewakan. Sebab itu Fiza memang suka membeli secara online di Lazada Malaysia. Wassalam.

Post a Comment

7 Comments

  1. Fiza berkulit cerah memang cantik pakai warna merah ni.. Switt jerk..

    ReplyDelete
  2. macam menarik je lip matte tu kena usha lah nanti hehe

    ReplyDelete
  3. Perghhhh. Karimor bagpack tu berapa ya harga dia?

    ReplyDelete
  4. sy x pernah shopping lazada hehe. selalu tengok blogger post beli barang kat lazada rasa teringin jugak tapi x tau nak beli apa

    ReplyDelete
  5. LAZADA promo mmg gila2 kalo da smpai masa kan.. tp ju xperna lg shopping dekat lazada ni, rajin cuci mata saje dekat sna hahaha

    ReplyDelete
  6. Jrg2 lya bli kat lazada, tpi memg harga kaw2 murah

    ReplyDelete