Find us on Facebook

PGMall Big Brand Pre Sales 11.11 menampilkan jenama terkenal dengan diskaun dan hadiah misteri buat pembeli

Membeli secara atas talian memang jadi trend masa kini. Bukan apa, kita tak perlu hendak bersusah payah bersiap-siap hendak keluar rumah dan bersesak di shopping untuk membeli belah barang keperluan harian mahupun barangan-barangan lain. Platform beli belah yang makin dikenali dan menjadi pilihan Fiza sekarang tak lain tak bukan PGMall. Setiap minggu ada je barang yang Fiza akan beli dari sini. 

PG Mall Platform e-Dagang No.1 Malaysia yang telah ditubuhkan sejak tahun 2017 dengan konsep ConsuMerchant dan merupakan satu-satunya platform e-Dagang tempatan di Malaysia. Platform membeli belah tempatan PGMall kini mendapat nama di hati pembeli dan penjual di Malaysia. Bagi menarik lebih ramai pembeli untuk membeli-belah sambil berjimat, pelbagai diskaun hebat ditawarkan buat pembeli dengan penghantaran percuma. 

PGMall platform e-Dagang No.1 Malaysia

PG Mall kini menduduki tempat 3 teratas dalam Iprice insight report dan menduduki ranking pertama dalam E-commerce Players di Malaysia. Ini membuktikan PGMall kini kian mendapat tempat di hati para pembeli dalam talian dan diyakini kebolehkepercayaannya. Proses pembayaran juga semakin mudah memandangkan PG Mall juga menerima semua pembayaran melalui e-wallets dan payment gateway.


PGMall Big Brand Pre Sales 11.11 menampilkan jenama terkenal dengan diskaun dan hadiah misteri buat pembeli | Sempena kempen 11.11, PGMall  sekali lagi membawa beberapa jenama terkenal untuk sama-sama memberikan kejutan buat pembeli setia di platform mereka. Beberapa jenama besar yang secara tidak langsung terlibat adalah seperti Nestle, Khind, G2000 serta perasmian store baru iaitu Revlon dan Kellen Munoz.


PGMALL 11.11 PRE-SALE


Memandangkan sekarang adalah bulan November, sedang berlangsung dan PGMall sedang mengadakan Countdown Sales bermula 1.11 sehingga 11.11. Beberapa jenama besar terlibat sama dalam kempen ini seperti di bawah:


Nestle PRE-SALE 11.11




Sempena Nestle Pre-Sale 11.11, ada tawaran diskaun sehingga 50% serta diskaun RM25 dengan pembelian minimum RM 80. Cepat dapatkannya kerana ianya terhad untuk 1000 unit pertama. 

Ada lagi : 
  • Apply Code: NESTLE20
  • Hadiah Misteri untuk 100 order pertama
  • PERCUMA Milo plus fibre Maggi Hot cup Tomyam
  • Penghantaran Percuma dengan harga RM80 ke atas  

Khind Pre- Sales 11.11


Berlangsung hanya untuk satu hari sahaja iaitu pada 5 November 2020. Ingat yer One Day Sale Only. Khind Pre- Sales 11.11 menawarkan diskaun menarik untuk barangan dan perkakasan elektrik sempena pre-sales 11.11 mereka.  

Dapatkan Mini Food Chopper dari harga RM 55.99



G2000 Pre-Sales 11.11



Berlangsung juga hanya untuk satu hari sahaja iaitu pada 6 November 2020. Ingat yer, juga One Day Sale Only. G2000 Pre-Sales 11.11 menawarkan diskaun menarik untuk pakaian lelaki dan wanita sempena pre-sales 11.11 mereka.  Kalau terlepas memang rugi sangat-sangat.

Apply Code: G2000DAY
Tawaran diskaun sebanyak RM20 (min spend RM80)

Woman Dress 50 % OFF 


PGMALL 11.11 Sales



Eksklusif pada 11.11 dengan Penghantaran percuma terhad pada RM 4 dengan perbelanjaan minimum  RM30.
  • Free shipping capped at RM 4
  • Apply code : 1111
  • Save the date now ! 
Mulakan countdown sekarang dan jangan lupa untuk simpan tarikh 11.11 dalam handphone korang.
 

Revlon Store Launch


Sempena PGMall Big Brand Pre Sales 11.11 juga, PGMall ingin mewar-warkan pembukaan Revlon Official Store Launch. Terdapat tawaran menarik seperti:
  • Up to 50% OFF 
  • Hot Deals Cosmetic product for eyes, lips, face and haircolor 
  • From RM 22.43 


Kellen Munoz Store launch


Juga tidak ketinggalan, pembukaan Kellen Munoz Official Store launch yang pasti akan membuat korang rambang mata dengan perkakasan elektrik dan rumah yang di Kellen Munoz Official Store. Terdapat diskaun menarik sehingga 70% OFF 



Air Fryer dari RM179.00


Jadi jangan tunggu lagi. Dapatkan kesemua diskaun serta tawaran menarik serta hadiah misteri sempena PGMall Big Brand Pre Sales 11.11 yang bermula dari 1 November sehingga 11 November 2020. Layari website dan laman sosial PGMall seperti di bawah: 



#PGMall #onlineshopping #shopping #MalaysiaNo1ecommerceplatform #ecommerceplatform #Shopnow #Shoponline #1111Presales #11doubledigitsales #Nestle #Khind #G2000 #Kelenmunoz #Revlon

Post a Comment

12 Comments

  1. alamak murah tu air fryer..kena beli lah nanti!

    ReplyDelete
  2. Banyaknya offer PGMall sempena 1111. Cx baru je beli vacuum haritu. Rugilah tak dapat diskaun kaw2.

    ReplyDelete
  3. Ni tazabar nak tunggu ni...yeayyy

    ReplyDelete
  4. Mesti meriah 11.11 ni ,semua buat sale - lazada, shoppee, pg mall

    ReplyDelete
  5. Boleh tershopping ni nampaknya 🤭

    ReplyDelete
  6. Wah bestnya ada sale lagi kat PG Mall..

    ReplyDelete
  7. Wow so many sale going on, this round i teringin nak beli satu air fryer.

    ReplyDelete
  8. Ni yang buat kita tak sabar nak shopping kat pg mall ni sempena 11.11 sales

    ReplyDelete
  9. Banyaknya tawaran dekat PG Mall ni ! Rasa nak shopping lagilah. Tapi chart macam dah menimbun hehe

    ReplyDelete
  10. save the date...lets shopping 11.11 sekarang nih dok klik-klik dekat web PGMall

    ReplyDelete
  11. Memang menunggu 11.11..nak shopping.. Salr mesti bbayak.. Aim air fryer ni..

    ReplyDelete