Find us on Facebook

Menang peraduan Nescafe Rose Latte #WaniTough

Assalamualaikum. Pertama sekali Fiza nak ucapkan berbanyak terima kasih atas OhBulan dan Nescafe kerana menganjurkan peraduan Giveaway Nescafe #WaniTough. Alhamdulillah niat untuk sertai hanya untuk suka-suka membuahkan hasil.

Ucapan tahniah daripada OhBulanOfficial

Menang peraduan Nescafe Rose Latte #WaniTough | Memang pada mulanya Fiza hendak rasa Nescafe Rose Latte nie sebab hari-hari promote di radio. Kebetulan singgah ke 7 Eleven, terjumpa Nescafe nie. Tin pun cantik, memang tarik perhatian kita sebab tinnya berwarna merah jambu.

Gambar penyertaan

Kisahnya boleh sertai peraduan ini adalah dengan bantuan blogger Atie. Dia yang minta Fiza untuk sama-sama sertai peraduan ini. Fiza ikut saja sebab menang kalah tidak penting janji kita mencuba. 

IG Post daripada Ohbulan

Alhamdulillah. Selepas itu Fiza mendapat DM daripada admin OhBulanOfficial di IG. Memang rezeki betul apabila dipilih antara pemenang yang mendapat baucer pandora bernilai RM 300. Blogger Atie pun turut dipilih sebagai pemenang. Rezeki kami.


DM untuk menuntut hadiah

IG Story Ohbulan
Baucer telah diterima

Pertama kali Fiza hendak merasa memakai Pandora. Teruja juga sebab nilai RM 300 agak besar. Nanti Fiza akan updatekan barangan kemas yang Fiza dapatkan di Pandora. Fiza dapatkan sebelum hendak raya, kononnya bolehlah melaram Pandora raya nanti.

Wassalam.

Post a Comment

2 Comments

  1. wah.. bestnyeeee.. tahniahhhh!!

    ReplyDelete
  2. aida lom pernah rasa lagi rose latte.
    kalau beli, masih lagi setia dgn nesc original :)

    ReplyDelete