Find us on Facebook

ELIANTO My perfume mist baunya best, tak menusuk hidung

Assalamualaikum. Bab pemilihan perfume memang Fiza sangat-sangat cerewet. Perfume yang Fiza akan gunakan mestilah baunya tahan lama dan paling penting baunya tidak menusuk hidung. Ada perfume nie, bau dia sampai naik pening kepala. Tapi berbeza dengan ELIANTO My perfume mist. Perfume badan dan bilik yang best dan wangi.


ELIANTO My perfume mist baunya best, tak menusuk hidung | Bau lembut dia buat rasa diri kita muda remaja je. MY SUNSHINE dan MY CAVES perfume mist sangat long lasting perfume mist yang mampu menentang bau yang kurang menyenangkan di samping menghidratkan kulit, dan yang pastinya ia selamat pada kulit juga.

MY CAVES

MY SUNSHINE

Lagi satu ia juga multi-purpose fragrance, boleh digunakan di tempat tidur, kain dan juga bertindak sebagai penyembur bilik. Nak tidur malam, Fiza semburkan sedikit di sekitar bilik, ia membantu Fiza untuk tidur lena dengan aroma yang menyenangkan. Kan best perfume mist macam nie.

Semburan badan dan sesuai untuk bilik 

Botol plastik dan ringan

Packaging botol pun nampak macam kaca kan. Tapi sebenarnya plastik dan ringan. Kalau kata nak letak dalam beg, nak bawa pergi mana-mana pun selamat dan tak memberatkan beg. Boleh la sembur2 dalam kereta juga. Dapatkan ELIANTO My perfume mist di www.eliantocosmetics.com dengan 5 pilihan wangian.

Nak beli kat Shopee pun ada --> Elianto My Perfume Mist



#Elianto #Eliantoperfume #dailyinfluencer #perfumereviews












Post a Comment

2 Comments