Pantasnya waktu..

"Saya tidak akan bertolak ansur dengan kegagalan"
Jam dah pukul 5.47 petang, sebelum pulang ke rumah nie, rasa mcm nk tulis2 sikit dalam blog nie.. tengok tarikh hari nie..  dah pun 30 Oktober.. esok dh 31.. wah cptnye ms berlalu.. Isnin ke Jumaat.. Sabtu.. pastu Ahad.. dah hampir hujung tahun.. apa yang Fiza dah buat yer sepanjang tahun 2013 nie.. Tetiba jer muhasabah diri sendiri.. azam masa awal2 tahun dulu dah tercapai ker? mcm byk jer tak tercapai lagi..

Post a comment

15 Comments

  1. all the best. time is ticking :)

    ReplyDelete
  2. xtaulah apaa pulak azam tahun depan fiza...

    ReplyDelete
  3. dreams.. erm.. sedih.. aefa terpaksa dream a new dream.. :(

    ReplyDelete
  4. betul tu, masa berlalu terlalu pantas, sekejap je dah nak habis 2013, semoga sama-sama boleh muhasabah diri untuk jadi yang lebih baik. :)

    ReplyDelete
  5. selalunya azam tu tak tertunai . jadinya , buat jer la yg terbaik ...

    ReplyDelete
  6. tiba tiba teringat nak semak balik azam tahun 2013 dan nak tick2 mana yang dah tercapai dan mana yang masih pending...he he he... memang cepat masa berlalu kan fiza...

    ReplyDelete
  7. fae malas daa nak pasang azam setiap tahun hihi

    ReplyDelete
  8. teruskan usaha..masa tak menunggu kita

    ReplyDelete
  9. Assalammualaikum...

    Azam mselim3 tahun ini byk belom tercapai...

    mselim3

    ReplyDelete
  10. CEPATNYA MASA BERLALU! and the final exam is coming soon... T____T

    ReplyDelete
  11. azam thun 2013 tercapai x?? sy pnya azam terus terkubur thun ni hu3 =) xpelah, smuanya ada hikmah..tp btol la..skjap je msa berlalu

    ReplyDelete
  12. akak pun sama juga, banyak yang tak tercapai lagi.. sama-sama kita bermuhasabah dan memperbaiki diri, insya-Allah.. 1 muharam pun tinggal beberapa hari je lagi..

    ReplyDelete
  13. cepat masa berlalu..sekarang pun dah masuk 1 muharam.. mimpi tinggal mimpi :(

    ReplyDelete